Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er elskerinnen til en mann som er 12 år eldre enn meg. burde jeg føle meg dårlig fordi han har en samboer, mener det er han sin skyld.... men det er litt vanskelig å vite hvordan man bør føle seg i en slik situasjon. hadde han vært utro mot meg hadde jeg drept han. vet jo hvor såret samboeren hans kommer til å bli hvis hun finner det ut.

noen som er i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, heldigvis. Vet du at det kun er i 5% av tilfellene at han velger elskerinnen? Det er med andre ord ikke stor sjanse for at han velger deg....

Hva ønsker du deg av forholdet?

Om du burde føle deg dårlig fordi han har samboer, - vel, jeg mener at det er hans problem. Ikke ditt.

Skrevet
hadde han vært utro mot meg hadde jeg drept han.

Han er jo utro mot deg også, med samboeren sin...

Skrevet

For ikke å glemme at om han kan være utro mot henne så kan han også være utro mot deg... Jeg ville kommet meg vekk så fort som mulig.

Gjest Fighter
Skrevet
hadde han vært utro mot meg hadde jeg drept han. vet jo hvor såret samboeren hans kommer til å bli hvis hun finner det ut.

Kanskje hun får lyst til å drepe deg?Hvorfor får hun kanskje lyst til det? Antakelig fordi du har vært med på noe som sårer henne veldig...

Gjest Anonymous
Skrevet
Nei, heldigvis. Vet du at det kun er i 5% av tilfellene at han velger elskerinnen? Det er med andre ord ikke stor sjanse for at han velger deg....

Jeg vil ikke ha han. bare ha sex med han.han kommer til å forlate henne uansett om en stund. de sees veldig sjelden også pga arbeidet. men uansett om han forlater ehnne eller ikke. så vil IKKE jeg han. han har jo vaært utro EN gang utro ALLTID utro

Gjest Anonymous
Skrevet

Skrevet

Jeg mener det samme som Miranda.

Slik jeg ser det har den som er "bundet" ansvaret for å ikke gå inn i et forhold. Når han likevel gjør det bryter han tilliten dem i mellom. Det er han som har ansvaret for tillitsbruddet og for løgnen og som burde latt være.

Det er han som har forpliktet seg overfor konen sin, og som har brutt sine løfter. Men det sier kanskje noe om han som person at han greier å gjøre det?!

At det er dumt av deg å involvere deg med en som er i et forhold regner jeg med at du vet. Jeg tror nok at du er den som kommer til å ende opp med å få det vondt til slutt, og ergre deg over at du har kastet vekk så mye tid på ham.

Men på tross av at jeg synes ansvaret overfor konen/samboeren ligger hos han. Så betyr ikke det at jeg synes du har grunn til å være stolt av det du gjør.

Uansett hvordan man vrir og vender på det så ER det kynisk av deg å involvere deg med en mann som er i et forhold. Fordi du vet at et annet menneske vil bli enormt såret over det du gjør.

Gjest Anonymous
Skrevet

VELDIG MYE NEGATIVE TILBAKE MELDINGER. SKULLE ALDRI HA SKREVET INN HER. INGEN SOM FORSTÅR SITUASJONEN UANSETT.. VIRKER SOM ALLE SVARENE HER ER FRA SURE 40 -50 ÅR GAMLE DAMER SOM IKKE LIKER AT MENNENE DERES ER UTRO MED 2+0 ÅR GAMLE JENTER. JAJA.

LYKKE TIL!

Skrevet
Han er jo utro mot deg også' date=' med samboeren sin...[/quote']

han har ikke sex med samboeren sin. jeg tror på han når han sier det. for hvordan kan man ha to funksjonelle sex liv på en gang. uansett hva dere sier vet jeg at han ikke har det..

SYNTS DET ER VELDIG MYE NEGATIVT JEG FÅR SOM SVAR HER.. IKKE HYGGELIG

Det er til din opplysning fullt mulig å ha "to" sexliv på engang. Jeg kjenner ikke ham du er med, men tror nok at det er det de fleste utro menn har. Og flertallet sier sikkert til elskerinnen at de ikke har sex med samboer/ektefelle/kjæreste (eventuelt at de har det svært sjelden).

Og hva i allveriden slags svar forventet du?

Gjest Anonymous
Skrevet

VELDIG MYE NEGATIVE TILBAKE MELDINGER. SKULLE ALDRI HA SKREVET INN HER. INGEN SOM FORSTÅR SITUASJONEN UANSETT.. VIRKER SOM ALLE SVARENE HER ER FRA SURE 40 -50 ÅR GAMLE DAMER SOM IKKE LIKER AT MENNENE DERES ER UTRO MED 20 ÅR GAMLE JENTER. JAJA.

LYKKE TIL!

Skrevet

Hva var det egentlig du lurte på da? Ville du ha en velsignelse fra andre? Ville du høre at det er ok det du gjør?

Hans svik er større enn ditt, det skal jeg si meg enig i . Personlig kunne jeg ikke tenke meg å ha et forhold til en som var opptatt. Og dersom han hadde hatt barn hadde det vært enda mere fy, fy. :fy:

Gjest Fighter
Skrevet
VELDIG MYE NEGATIVE TILBAKE MELDINGER. SKULLE ALDRI HA SKREVET INN HER. INGEN SOM FORSTÅR SITUASJONEN UANSETT.. VIRKER SOM ALLE SVARENE HER ER FRA SURE 40 -50 ÅR GAMLE DAMER SOM IKKE LIKER AT MENNENE DERES ER UTRO MED 2+0 ÅR GAMLE JENTER. JAJA.

LYKKE TIL!

:o

Tror du noen av oss vil at mannen vår skal være utro i det hele tatt? Hvis mannen min er utro vil det først og fremst være hans ansvar, men av respekt for både han og samboeren hans mener jeg du bør holde deg unna ettersom du risikerer å såre noen veldig. Vet du at folk kan få alvorlige psykiske problemer dersom partneren er utro? Det at du vet hun vil bli såra og likevel gjør det synes jeg høres egoistisk ut.

Nei, jeg har ikke opplevsd utroskap hverken på den ene eller andre måten. Men alle har vel et ansvar for å ikke skade andre psykisk eller fysisk?

Gjest Anonymous
Skrevet

HAN HAR IKKE BARN!!! DA HADDE JEG ALDRI GJORT DET.

MEN JEG HATER SAMBOEREN HANS UANSETT. HAR ALDRI SETT HUN, MEN IFØLGE HAN KOMMER SKJØNNHETEN INNENIFRA. HUN ER SIKKERT FEIT Å STYGG OG DET ER LIKE GREIT. ER HAN SLEM MOT MEG, SÅ SIER JEG HVA HAN HAR GJORT MOT HENNE TIL HENNE.

JEG ER EN SIKKERT EN BITCHH. MEN FAEN ELLER. FÅR JEG DET, SKAL HAN FÅ DET.

Skrevet

Ærlig talt, hvis du allerede har bestemt deg for hva slags svar du skal høre på eller ikke, hva er vitsen med å skrive her? Du burde da skjønt at folk har delte meninger om dette. Jeg syns også du høres bitter ut, og siden du føler behov for å skrive om dette her regner jeg med at du ikke er helt komfortabel med situasjonen du heller, og det bør jo være et tegn. Hva ønsker du egentlig? Sett at han forlater samboeren (svært lite sannsynlig), og velger deg, klarer du virkelig å stole på at han ikke vil være utro med deg slik han var med henne?

Gjest Anonymous
Skrevet
han har jo vaært utro. EN gang utro ALLTID utro

Joa, no koster du alle under en kam...

Jeg vet om folk som har vært utro en gang,

og som faktisk aldri har gjort det siden,

og de vil heller aldri gjøre det igjen...

De som er utro og fortsetter med det, er de

som ikke føler anger, som ikke ser på det

som noe galt, eller rett og slett folk som finner

det spennende med "det uvloelige"

Og ja, det er flere av dem... Men uttrykket en gang utro

alltid utro :riste: Noen lærer faktisk....!

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror ikke dere skal kaste bort så mye tid på dette innlegget.

Det var her det gikk litt galt :roll:

Jeg gjetter ca 14 år.

HAN HAR IKKE BARN!!! DA HADDE JEG ALDRI GJORT DET.

MEN JEG HATER SAMBOEREN HANS UANSETT. HAR ALDRI SETT HUN, MEN IFØLGE HAN KOMMER SKJØNNHETEN INNENIFRA. HUN ER SIKKERT FEIT Å STYGG OG DET ER LIKE GREIT. ER HAN SLEM MOT MEG, SÅ SIER JEG HVA HAN HAR GJORT MOT HENNE TIL HENNE.

JEG ER EN SIKKERT EN BITCHH. MEN FAEN ELLER. FÅR JEG DET, SKAL HAN FÅ DET.

Sett litt for mye Glamour :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Og til spm ditt...

Nei, det er han som faktisk velger å være utro,

det er hans problem, og han som må ta støyten for det. Det er nok mange som reagerer med og bli sinna på elskerinna/elskerinnen, men til syvende og sist, er det jo faktisk den som har samboer/er gift som har gjort noe galt her.

En annen ting... Du bør ikke rusle rundt og snakke slik om henne (samboeren hans alstså) Du kjenner henne ikke. Og kanskje er hun ikke slik som din elsker beskriver henne. Om det funker dårlig dem imellom, drar vel han fram det som ikke funker. Men samboeren kan faktisk være den topperse dama hun!

Om han er slem mot deg så sier du det til henne?

Hva i all verden mener du med slem mot deg?

Virker som om du ønsker full kontroll over han spørr du meg... Høres ut som en trussel...

Skrevet

En finurlig liten lekesak du. Sett for mye på "Farlig begjær"?

Joa... 13, kanskje 14 år.... :babysmokk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...