tingeling Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Katten min har vært på sommerferie hos familie i 4 uker og vi skal hente henne snart. Hun har selvsagt måttet være inne i denne perioden, men før det var hun mye ute og har kattedør. Når hun nå kommer hjem, må jeg venne henne til at hun bor her eller kan hun slippes ut med en gang? Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Holder med en dag😊pus vet hvor han bor og kan gå milevis for å finne hjem så ikke nødvendig å behandle han som ny i gata😊Anonymous poster hash: 17869...eb2
Blackbird Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Tror jeg ville holdt henne inne en dag eller to så går det nok greit.
Serafina. Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Jeg holder ikke pusen min inne etter ferien. Jeg slipper henne ut av buret inne i huset, men vil hun ut med en gang er det greit. Det samme gjelder når vi kommer på hytta, selv om det kan være nesten et år siden sist. Jeg ville sett det an var jeg deg, men hun vet sannsynligvis hvor hun bor.
Aurora M. Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Alt etter hvor lenge vi har vært borte, pleier jeg å la det gå noen timer eller et døgn, selv om hun maser med det samme hun kommer inn. Jeg ser at hun trenger litt tid på å roe seg inne først, og jeg har også lagt merke til at hun er lettere forvirret og ganske sky med det samme hun kommer ut hjemme igjen, og ergo mer sårbar. Jeg prøver også å følge litt med henne første gang jeg slipper henne ut, og sørge for at hun ikke blir borte så lenge. Men etter første utetur går alt som normalt.
tingeling Skrevet 3. august 2014 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2014 Tusen takk for svar. Da får hun være inne i natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå