AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Har det problemet med at alt av hår ikke går vekk nede, når jeg barberer blir det alltid mørke stubber igjen å hvis jeg barberer andre veien får jeg røde nupper! Kjenner venner som ikke har det sånn og de bruker barberhøvel, hva kan jeg gjøre for at det skal gå vekk? Bruker bare vanlig barberhøvel og vann. Anonymous poster hash: 94194...781
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Har det problemet med at alt av hår ikke går vekk nede, når jeg barberer blir det alltid mørke stubber igjen å hvis jeg barberer andre veien får jeg røde nupper! Kjenner venner som ikke har det sånn og de bruker barberhøvel, hva kan jeg gjøre for at det skal gå vekk? Bruker bare vanlig barberhøvel og vann. Anonymous poster hash: 94194...781 Røske vekk med pinsett - au Fra spøk til....Har du forsøkt noe mykgjørende gel før du barberer? Kanskje du med det kan unngå nupper om du får bort hårene ved å barbere motsatt. Anonymous poster hash: c944f...356
Djungelvrål Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Du må selvfølgelig bruke barbergel/skum. Barber med hårene, og bruk håndsprit etterpå. Da unngår du nupper. Bytt barberblad/høvel ofte. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Om du bruker kun vann er det ikke rart. Jeg bruker som regel dusjsåpe, men barberskum er å foretrekke:-) da blir det glatt. Og jo bytt barberblad litt ofte:-)Anonymous poster hash: 58a82...196
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå