AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Off.. vet ikke hva jeg skal føle ellr tenke.. var ute med ei venninne ikveld og hadde det supert.. Plutselig stod jeg ansikt til ansikt med en fyr som prøvde å voldta meg for noen år siden.. Er helt shaky og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg,.. har prøvd å ringe kjæresten min men han sover... off... Anonymous poster hash: 3dcbc...c08
dinmening Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Off, håper du får tak i noen å prate med 2
Gjest AquaFina Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Uff prøv å ikke være alene , hver med noen du stoler på , håper du får tak i kjæresten din . sender deg en klem
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 får ikke tak i noen... OFf... vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg... Har drukket såpass at jeg er brisen så reagerer nok mer enn jeg vanligvis ville gjort.. men føler det gjør vondt:( kjennes som om hendene hans holder rundt håndledda mine igjen og jeg er redd:( Anonymous poster hash: 3dcbc...c08
Heart Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Auda. Det må ha vært et sjokk å se ham på nært hold sånn plutselig. Prøv å puste dypt og rolig noen ganger. Han er ikke der, og kan ikke gjøre deg noe. Det er dine egne minner og følelser som plager deg nå, og de er det mulig å kontrollere. 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Off.. vet ikke hva jeg skal føle ellr tenke.. var ute med ei venninne ikveld og hadde det supert.. Plutselig stod jeg ansikt til ansikt med en fyr som prøvde å voldta meg for noen år siden.. Er helt shaky og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg,.. har prøvd å ringe kjæresten min men han sover... off... Anonymous poster hash: 3dcbc...c08 Skjønner hva du føler. Jeg bumpa inn i "min" overgriper fra barndommen i mai da jeg var en tur på butikken. Det som hjalp for meg når jeg kom hjem (alene) var å låse meg inn på soverommet og bli så sint at jeg til slutt overbeviste meg selv om at jeg så sannelig kunne knekt nakken hans om jeg så sov og han kom inn døra. Det hjalp rett og slett å plassere skylden der den hører hjemme, og bli så sint som jeg aldri har vært før. Merkelig nok følte jeg meg utrolig trygg, tryggere enn på lenge. Jeg var nemlig redd for at han skulle følge etter meg, så da tenkte jeg at det i allefall ikke skulle bli et blidt møte.. Sender deg en klem jeg Anonymous poster hash: 6db9d...f46 1
MissOda Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 Oi herregud... rettsystemet i Norge ass... ikke bra i det hele tatt! 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #8 Skrevet 3. august 2014 Tusen takk for alle svarene deres <3 Jeg fikk en telefon av kjærestn min på morgenen idag og han føler seg helt forferdelig stakkars.. Er jo ikke hans skyld at han sov tungt:/ Hater det at jeg bor i en så liten by at det er mulig å møte på sånne folk...Håper det blir lenge til neste gang. Lurer på når jeg skal komme meg helt videre og ikke reagere slik som dette? Er helt shaky i dag og.. Anonymous poster hash: 3dcbc...c08
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #9 Skrevet 3. august 2014 Skjønner hva du føler. Jeg bumpa inn i "min" overgriper fra barndommen i mai da jeg var en tur på butikken. Det som hjalp for meg når jeg kom hjem (alene) var å låse meg inn på soverommet og bli så sint at jeg til slutt overbeviste meg selv om at jeg så sannelig kunne knekt nakken hans om jeg så sov og han kom inn døra. Det hjalp rett og slett å plassere skylden der den hører hjemme, og bli så sint som jeg aldri har vært før. Merkelig nok følte jeg meg utrolig trygg, tryggere enn på lenge. Jeg var nemlig redd for at han skulle følge etter meg, så da tenkte jeg at det i allefall ikke skulle bli et blidt møte.. Sender deg en klem jeg Anonymous poster hash: 6db9d...f46 off:/ så fælt! Men høres ut som at du fant en fin måte å takle det på! Er sånn jeg prøver å gjøre selv, men klarer ikke helt å miste følelsen av å være hjelpesløs om du skjønner? Fikk han straff han som utførte overgrepene mot deg? *klem* Anonymous poster hash: 3dcbc...c08
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #10 Skrevet 3. august 2014 Jeg tror nok du alltid vil komme til å reagere, men kanskje etter hvert blir det litt "lettere". Ikke misforstå lett er det aldri. Men tenker at det første møte er nok det aller verste?! Jeg prøver ikke å bagatellisere før noen sier noe on det, men kanskje litt lettere når det første møte er overstått (dersom det var første gang den måten ansikt til ansiktk)! Klem til deg hvertfall!! Anonymous poster hash: d8a4b...e56
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #11 Skrevet 3. august 2014 off:/ så fælt! Men høres ut som at du fant en fin måte å takle det på! Er sånn jeg prøver å gjøre selv, men klarer ikke helt å miste følelsen av å være hjelpesløs om du skjønner? Fikk han straff han som utførte overgrepene mot deg? *klem*Anonymous poster hash: 3dcbc...c08 Skjønner deg veldig godt, følte meg hjelpesløs i mange år jeg også.. Dette var første gangen jeg ble sint, og ikke plasserte skylden på meg selv! Han (og to andre) ble aldri dømt fordi jeg som 7-åring aldri sa noe. De var jevnaldrende og litt eldre enn meg, og jeg har måtte levd resten av barndommen sammen med de da foreldrene våres var venner. Men nå hadde jeg ikke sett noen av dem på over 10 år. Og jeg forstår så mye mer i dag av hva de gjorde mot meg. Det gjør vondt, men jeg overlever. Jeg vet at de husker, og jeg ber hver dag for at de gremmes. Den eneste som vet noe i dag er samboeren min. Angrer svært på at jeg aldri sa noe, slik at foreldrene til disse ble satt under søkelyset, det foregikk det mye som ingen visste om.. Det eneste jeg kan si er at ting blir bedre ♡ Og til slutt føler du deg ikke hjelpesløs lengerAnonymous poster hash: 6db9d...f46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå