SiMa Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Er det nødvendig å ha mavebelte til smoking? Hvilke alternativer er det? Noen tips til hvor vi kan kjøpe det på nett?
melatonin Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Vest og kalvekryss. http://www.zlixx.no/seremonivester
super-ida Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Man må ikke lenger ha magebelte til smoking..... Syntes det er kult med bukseseler jeg....... For ikke beltehemper på smokingbukser!!
SiMa Skrevet 4. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2014 Man må ikke lenger ha magebelte til smoking..... Syntes det er kult med bukseseler jeg....... For ikke beltehemper på smokingbukser!! Det er beltestropper på smokingen, så det er et alternativ. Som jeg ikke er så veldig begeistret for. Hva med en hvit vest, av typen som brukes sammen med kjole og hvitt? Eller blir det veldig feil? Eller en annen vest, som er litt "utringet"? Ferdigknyttet eller selvknyttet sløyfe?
Brud2014 Skrevet 4. august 2014 #5 Skrevet 4. august 2014 Mannen min brukte kravatt og vest til smokingen han leide til bryllupsdagen, jeg syntes det ble veldig fint
Gjest Anubiel Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 Nå for tiden skal man ikke ha magebelte til smoking. Det er sjelden man bruker vest også. Bruker man det skal den være lav i brystet slik at den kun synes når jakken er åpen. Sløyfen skal være selvknyttet. "Moderne" klassisk smoking:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå