Gå til innhold

Størrelser i utlandet - Hvilken er rett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg har fasiten vet jeg ikke, men i mitt hode er UK8 det samme som EU36.

Anonymous poster hash: f112a...0d0
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle mine UK-klær er str. 10 og passer perfekt. Jeg er verken 36 eller 40, jeg er akkurat 38/medium.

Anonymous poster hash: 77494...52e
Gjest Tigress
Skrevet

Du, dette er det berre rot med. I gamle dagar, altså for 20 år sidan, var UK10=36, men så har dei freista å standardisere dette, og dermed blir det krøll med at europeisk storleik skil seg frå franske storleikar, men brukar same tala. Ut i frå det som står øvst ser det ut til at dei operer med fransk 36, medan Bubbleroom brukar tyske storleikar (dei same som oss), så det er eigentleg det same.

Skrevet

Jeg tenker at UK8 er EU36

Gjest Lille-pus
Skrevet

På Asos sine sider står det: UK 8/ EU 36/ US 4

Men på f.eks bubbleroom sin størrelseskalkulator står det at UK 8 tilsvarer en EU 34, ikke 36.

http://www.bubbleroom.no/nn/kundeservice/størrelseguiden-6

Hvem har rett?

Husk at Italia, Frankrike og Tyskland eller Danmark er alle EU land ;)

UK 8 = XS = US 4 = IT 40 = FR 36 = DAN 34

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Jeg tenker at UK8 er EU36

Og det er nok riktig dersom du tenkjer at EU=Frankrike...

Skrevet

Men f.eks på Joseph Ribkoff kjolen min står der UK8 og Ger36 (Ger for Germany - Tyskland

Skrevet

Og på en Burberry genser står det UK 8/ Ger 36/ Ita 40/ USA 6

​Det er kanskje tallet bak UK og USA folk lett blander. Det jeg har sett er at når det står UK8 er det det samme som str 36

Gjest Tigress
Skrevet

Jaudå, men det syner berre at det er slik Burberry tolkar det, det er ikkje så vanskeleg å finne andre klede som har ulik tolking. Det er rett og slett full forvirring, og ein må sjå på kvart einskild plagg.

Gjest Tigress
Skrevet

Og på en Burberry genser står det UK 8/ Ger 36/ Ita 40/ USA 6

​Det er kanskje tallet bak UK og USA folk lett blander. Det jeg har sett er at når det står UK8 er det det samme som str 36

Om du forresten ser på storleiksguiden til Burberry vil du sjå at i London og Brit er det UK6 som har måla som tilsvarar norsk 36 (og det er generelt sett heilt på trynet!), medan det i Prorsum er UK8 som tilsvarar norsk 36, så her trur eg vi må konkludere med at Burberry rotar...

Skrevet

Om du forresten ser på storleiksguiden til Burberry vil du sjå at i London og Brit er det UK6 som har måla som tilsvarar norsk 36 (og det er generelt sett heilt på trynet!), medan det i Prorsum er UK8 som tilsvarar norsk 36, så her trur eg vi må konkludere med at Burberry rotar...

Ja :)

Ganske interessant å være klar over. Da er det ikke rart man selv blir litt forvirret over forskjellige størrelser

Gjest Tigress
Skrevet

Ja :)

Ganske interessant å være klar over. Da er det ikke rart man selv blir litt forvirret over forskjellige størrelser

Det er eigentleg berre å sjå på desse storleikstabellane, dei fortel som oftast det du treng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...