AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Hei alle sammen! Jeg har et ganske vondt problem og har slitt med det i mange år. Jeg er fryktelig redd for å bli voldtatt av ei dame. Har aldri hatt sex og ikke blitt voldtatt før, men jeg greier bare ikke å gi slipp for denne frykten. Fordi plutselig kan bare ei dame hoppe ut av skogen der jeg går i Bergen. Selv er jeg 22 år, 187 cm, 91 kilo og ganske velbygd. Likevel skremmer det meg, hva om det plutselig skjer og jeg ikke kan unnslippe. Alt startet for tre år siden da jeg var 19 og flyttet fra en liten by. Der var alt stille og jeg var aldri redd. Når jeg flyttet til Bergen begynte jeg å føle meg uvell, det var som om alle damene som gikk forbi hadde et fryktelig stygt ekkelt blikk ... Jeg kom til psykolog litt etterpå, men hun kunne fortelle at jeg bare måtte slappe av og vokse noen baller. Da jeg fortalte at jeg alt hadde det såg hun på meg slik som alle de andre og jeg sprang. Jeg vågde meg tilbake en uke senere og hun sa enkelt og greit at det ikke var noe galt, bare litt angst og tull. Så jeg fikk ikke flere timer. Hvordan skal jeg takle denne frykten??? Anonymous poster hash: 97634...a77
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Troll. Anonymous poster hash: 42b77...bb1 7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 WARNING: do not feed the trollAnonymous poster hash: 0d871...205 7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Synd dere gjør narr av en sjel i nødens stund! Anonymous poster hash: 97634...a77
tingeling Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Hei TS Nå er ikke jeg noen psykolog ( og den psykologen du gikk til høres ubrukelig ut), men hvis dette stemmer virker det som at du har en eller annen form for sosial angst. Og det er det mange som har. Kan du finne trygge situasjoner å trene i? Har du feks noen venner som du helt eller delvis kan betro deg til slik at de kan introdusere deg til nye mennesker? Kan du møte nye mennesker gjennom fritidsinteresser? ( hvis kvinner ser skeptiske ut når du møter dem ute på kveldstid så kan det være at de, på samme måte som deg, vurderer deg for å se om du er farlig) Håper at du kommer igjennom dette. Hvis du leter på nett vil du finne mye info om sosial angst og det kan hende du kan trene den vekk selv. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Hoppe ut av en busk? Jeg hadde skjønt det hvis du var redd for det om du sovnet på fest altså, men du er altså redd for overfallsvoldtekt for en kvinne
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 Hoppe ut av en busk? Jeg hadde skjønt det hvis du var redd for det om du sovnet på fest altså, men du er altså redd for overfallsvoldtekt for en kvinne Haha, for en dust, det skjer jo aldri. Er bare menn som voldtar på en voldelig måte! Anonymous poster hash: 0b076...8c4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. august 2014 #8 Skrevet 3. august 2014 Haha, for en dust, det skjer jo aldri. Er bare menn som voldtar på en voldelig måte! Anonymous poster hash: 0b076...8c4 Nei, det var derfor jeg nevnte det med fest. Menn kan og har også blitt voldtatt, men jeg tror ikke det er noe fare for at ei dame hopper ut av en busk og voldtar han. Ikke her i Norge iallefall
Frk.K Skrevet 3. august 2014 #9 Skrevet 3. august 2014 Ja, jeg har hørt du må passe deg for å gå rundt lille lungegårdsvann om kvelden gitt.. Der hopper det ofte damer opp av vannet og voldtar gutter / menn som er jomfru og over 16 år Det er derfor vannet er så skitten og ekkelt også, slik at du ikke kan se dem. Men hva vet vel jeg, er bare noe jeg har hørt...
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #10 Skrevet 3. august 2014 Ja, jeg har hørt du må passe deg for å gå rundt lille lungegårdsvann om kvelden gitt.. Der hopper det ofte damer opp av vannet og voldtar gutter / menn som er jomfru og over 16 år Det er derfor vannet er så skitten og ekkelt også, slik at du ikke kan se dem. Men hva vet vel jeg, er bare noe jeg har hørt... Å Gud! Anonymous poster hash: 97634...a77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå