Gå til innhold

Tør ikke gå på kondomeriet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan opplevde dere å gå på kondomeriet da? Følte dere at folk stirret? Spurte de ansatte om noe?

Anonymous poster hash: 84ca3...aba

Menn stirret, de bak disken spurte om jeg skulle ha ditt eller datt, føltes som en evighet før de ble ferdig med spørsmålene. Hvis jeg ville ha glidemiddel, hadde jeg vel kjøpt det!!! Herre :sjokkert: Ellers gikk det greit.

Jeg tror det lønner seg å si "Jeg trenger ingenting annet og har dårlig tid" før spørsmålene starter :fnise:

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HappyWaffle

Menn stirret, de bak disken spurte om jeg skulle ha ditt eller datt, føltes som en evighet før de ble ferdig med spørsmålene. Hvis jeg ville ha glidemiddel, hadde jeg vel kjøpt det!!! Herre :sjokkert: Ellers gikk det greit.

wow, det har aldri jeg opplevd :s du må ha vært særdeles uheldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe "farlig" å handle på kondomeriet. For det første så er det verdens hyggeligste mennesker som jobber der, iallefall de gangene jeg har vært der, og slik jeg oppfatter det er det ikke spesielt flaut å kikke, siden alle der inne er i "samme båt", for å si det sånn. ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg tror det lønner seg å si "Jeg trenger ingenting annet og har dårlig tid" før spørsmålene starter :fnise:

Snodig...

De menn som enten alt har vært i butikken, eller som har kommet inn mens jeg var der... De har vært veldig tilbakeholdne og uhyre beskjedne. Jeg har ikke hatt noe behov for å ni glo' på dem, jeg har vært opptatt med å samtale med en av de ansatte... Uansett, jeg vil mene de mennene jeg har sett på Kondomeriet de har i alle fall ikke stirret, og ikke på en rødhåret kvinne med rak rygg og uten behov for å skjule hvorfor hun er i butikken og hva hun er på jakt etter.

- kanskje det har gjort dem ukomfortable? Gudene må vite.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I grunnen rart at noen der inne gidder å stirre på andre kunder, når det er så mye annet interessant der inne å se på. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hehe da skulle du bare vist hvor flau jeg var da jeg var yngre, som måtte gå inn å spørre jenta bak disken på kondomeriet om de hadde sånne penisforlengere.. Jeg var drit-flau:P

Men hun begynte å spørre om hvorfor jeg skulle ha det osv. Ville bare synke ned i et hull.. Men hun var veldig snill og hyggelig så anbefaler bare å gå i butikken. De tenker ikke over sånne ting. De er så vant med sånne ting.:)

Anonymous poster hash: 04069...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe da skulle du bare vist hvor flau jeg var da jeg var yngre, som måtte gå inn å spørre jenta bak disken på kondomeriet om de hadde sånne penisforlengere.. Jeg var drit-flau:P

Men hun begynte å spørre om hvorfor jeg skulle ha det osv. Ville bare synke ned i et hull.. Men hun var veldig snill og hyggelig så anbefaler bare å gå i butikken. De tenker ikke over sånne ting. De er så vant med sånne ting. :)

Anonymous poster hash: 04069...bf2

Nettopp, det er ingenting å skamme seg over, de er der for å hjelpe deg, og ikke for å peke nese av dine lyster og behov. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flaut å kjøpe tamponger eller kondomer i butikken også? Canesten eller andre liknende medisiner på apoteket? Hvis man tror at ansatte i diverse butikker henger seg opp i akkurat deg som kunde, er man i overkant selvopptatt.

Jeg synes faktisk det ja.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk det ja.. :sjenert:

Tro meg, jeg jobber i butikk, og hva kunden kjøper interesserer meg midt i ryggen, enten det er kondomer eller Donald blad. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, jeg jobber i butikk, og hva kunden kjøper interesserer meg midt i ryggen, enten det er kondomer eller Donald blad. ;)

:fnise: godt mulig det, er bare redd jeg skal møte på kjentsfolk egentlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig...

De menn som enten alt har vært i butikken, eller som har kommet inn mens jeg var der... De har vært veldig tilbakeholdne og uhyre beskjedne. Jeg har ikke hatt noe behov for å ni glo' på dem, jeg har vært opptatt med å samtale med en av de ansatte... Uansett, jeg vil mene de mennene jeg har sett på Kondomeriet de har i alle fall ikke stirret, og ikke på en rødhåret kvinne med rak rygg og uten behov for å skjule hvorfor hun er i butikken og hva hun er på jakt etter.

- kanskje det har gjort dem ukomfortable? Gudene må vite.

De lurte vel på om de skulle anbefale meg noe, siden jeg var så usikker :fnise: Jeg har bare vært i en sånn butikk en gang i mitt liv, så jeg skal ikke påstå at det er vanlig. Jeg ble faktisk flauere av at kassadama spurte så mye, jeg ville bare ut av butikken fordi jeg kjente jeg begynte å rødme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: godt mulig det, er bare redd jeg skal møte på kjentsfolk egentlig :fnise:

Ah, ser den, det er ikke så kult bestandig. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, ser den, det er ikke så kult bestandig. xD

Jepp, blir liksom pinlig uansett.. "så, den tiden av måneden altså?" eller "åja, det du skal i kveld ja :lur: " :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, blir liksom pinlig uansett.. "så, den tiden av måneden altså?" eller "åja, det du skal i kveld ja :lur: " :fnise:

Nettopp, sånt er ikke moro, det skjønner jeg. :P Enklere for meg når jeg skal ha meg, jeg tar bare en pakke og slår den inn (etter å ha lagt på penger, selvsagt). :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, sånt er ikke moro, det skjønner jeg. :P Enklere for meg når jeg skal ha meg, jeg tar bare en pakke og slår den inn (etter å ha lagt på penger, selvsagt). :P

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Har bestilit fra nytelse.no og fikk mld om at det er pakke på vi fra avsender: NN as. Så kan hende det er det som kommer opp på skjermen på posten også. :)

Anonymous poster hash: df85a...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! De er greie, proffe og respekterer kundenes ønske for å kikke alene/få hjelp. Ikke noe fnis, knis, rare blikk uansett hva du kjøper eller spør om. De viser deg gjerne forskjell på vibrasjoner, finesser og typer akkurat som om du skulle kjøpt en ny drill på byggevaren. Ikke noe kleint i det heletatt. Dette er de vant til. Alle har sex og de aller aller fleste har leketøy.

Faktisk stort hell med å spørre litt om råd om hva jeg skal velge. De kjenner leketøyet de selger godt og gir gode anbefalinger etter preferanser uten at det er noe flaut eller kleint i det hele tatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i en erotisk butikk og jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva kundene skal gjøre med artiklene de kjøper. Jeg selger alt 'flaut' fra XS kondomer til XXXL anal leker. Det eneste jeg bryr meg om er at kunden får med seg det de trenger og ønsker. Jeg er her for å veilede de igjennom et hav med leker, kremer, klær og andre artikler slik at de skal finne den som kan tilfredstille kunden mest. Vi som jobber i slike butikker er virkelig vandt med dette, vi gjør dette hver dag... dette er jobben vår. De spørsmålene du kommer til å stille har vi garantert hørt minst 100 ganger før. Og om du ikke stiller noen spørsmål, lar vi deg kikke i fred og ro. Vi holder nok et øye med deg, slik ansatte gjør i alle butikker. Dette er blandt annet fordi vi ikke vil at du skal åpne etiketter eller passe på at vi alltid er tilgjengelig i tilfelle du skulle trenge hjelp. Og tro meg, vi kjenner igjen flaue mennesker når vi ser dem. Og det er helt ok å være flau. Til de kundene som er flaue er vi veldig diskre og holder samtalen kort og enkelt. Help us help you :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...