AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #1 Del Skrevet 2. august 2014 Kall meg pysete og umoden eller hva dere vil, men jeg synes det er flaut å handle på kondomeriet. Tør ikke gå inn dit. Synes det virker så flaut og ubehagelig i forhold til de som jobber der. Vil ikke se de i øynene. Tenkte jeg kunne bestille noe på nettet, men viser seg jo at den som scanner pakken i butikken når jeg skal hente den ut, vil jo få opp at det er fra kondomeriet på skjermen. Kan hvert fall ikke gjøre det, da jeg er fast kunde i butikken.. Kan noen få meg på andre tanker, og hjelpe meg med å psyke meg opp til å gå på kondomeriet? Anonymous poster hash: 84ca3...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lite nytt Skrevet 2. august 2014 #2 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Kondomeriet sender diskret, de står ikke som avsender. Så bare å bestille online :D Endret 2. august 2014 av Lite nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #3 Del Skrevet 2. august 2014 Pakken er diskret, men det står fortsatt på skjermen hos de som scanner pakken.. og alle som jobber med post kjenner det igjen uansett.Anonymous poster hash: 84ca3...aba 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 2. august 2014 #4 Del Skrevet 2. august 2014 Kall meg pysete og umoden eller hva dere vil, men jeg synes det er flaut å handle på kondomeriet. Tør ikke gå inn dit. Synes det virker så flaut og ubehagelig i forhold til de som jobber der. Vil ikke se de i øynene. Tenkte jeg kunne bestille noe på nettet, men viser seg jo at den som scanner pakken i butikken når jeg skal hente den ut, vil jo få opp at det er fra kondomeriet på skjermen. Kan hvert fall ikke gjøre det, da jeg er fast kunde i butikken.. Kan noen få meg på andre tanker, og hjelpe meg med å psyke meg opp til å gå på kondomeriet? Anonymous poster hash: 84ca3...aba kondomeriet har nettbutikk. Da blir det vel ikke flaut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #5 Del Skrevet 2. august 2014 De som jobber på kondomeriet er diskret, men svarer ordentlig om du spør om produktene. Du skal ikke føle deg flau for å gå dit. Anonymous poster hash: 8fbba...76f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 2. august 2014 #6 Del Skrevet 2. august 2014 De som jobber på kondomeriet er diskret, men svarer ordentlig om du spør om produktene. Du skal ikke føle deg flau for å gå dit.Anonymous poster hash: 8fbba...76f for de som jobber der er jo kondomeriet helt hverdagslig. De bryr seg ikke. De syns bare det er kjekt å få kunder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #7 Del Skrevet 2. august 2014 kondomeriet har nettbutikk. Da blir det vel ikke flaut? Som jeg har sagt, når den butikkansatte scanner pakken for utlevering, kommer det opp på skjermen at det er fra kondomeriet.. selv om det ikke står på selve esken. Og jo, det blir flaut når jeg er fast kunde i en så liten butikk.Anonymous poster hash: 84ca3...aba 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #8 Del Skrevet 2. august 2014 Mann/kvinn deg opp eller glem hele greia. Ser ingen andre alternativer. Anonymous poster hash: 0d923...2fc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 2. august 2014 #9 Del Skrevet 2. august 2014 Som jeg har sagt, når den butikkansatte scanner pakken for utlevering, kommer det opp på skjermen at det er fra kondomeriet.. selv om det ikke står på selve esken. Og jo, det blir flaut når jeg er fast kunde i en så liten butikk.Anonymous poster hash: 84ca3...aba da er det jo mindre flaut å gå på kondomeriet. Hvorfor skulle du være flau ovenfor de som jobber der? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #10 Del Skrevet 2. august 2014 Da har du to valg enten nettet eller butikken. Er du redd for å hente ut fra posten velger du butikken. Før du går inn i butikken får du ta en bit av det sure eplet, si til deg selv at om 10 minutter er du ute igjen, en erfaring rikere og kanske litt fattigere på kr. Hvor lang tid av livet ditt skal du bruke på Kondomeriet i forhold til andre flaue ting du må bruke tid på? Anonymous poster hash: 488e6...ab4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 2. august 2014 #11 Del Skrevet 2. august 2014 Sikkert verre å søke jobb der tenker jeg og fortelle folk hvor man jobber. Det er jobben dems, er kun du og de i butikken som vet at du er der og hva du kjøper. Tviler på at en vanlig kassadame i matbutikken tenker over hva du kjøper i matbutikken og da tviler jeg på at de på kondomeriet tenker over hva du kjøper i dems butikk også. Er du redd for at folk skal tro du har sex? Alle har sex liksom.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #12 Del Skrevet 2. august 2014 Kjøp på erotikknett eller elskmer.no Sex shop online, på pakkene så er det ingen logo at det står erotikknett eller elskmer sex osv. Du må ikke bry deg bare kjøp det du trenger. Anonymous poster hash: f3a8f...d8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #13 Del Skrevet 2. august 2014 Pakken er diskret, men det står fortsatt på skjermen hos de som scanner pakken.. og alle som jobber med post kjenner det igjen uansett.Anonymous poster hash: 84ca3...aba Og de som jobber på posten puler ikke? Anonymous poster hash: f1bfb...a40 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #14 Del Skrevet 2. august 2014 Hvordan opplevde dere å gå på kondomeriet da? Følte dere at folk stirret? Spurte de ansatte om noe?Anonymous poster hash: 84ca3...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackbird Skrevet 2. august 2014 #15 Del Skrevet 2. august 2014 Ta med deg en venninne og kikk interessert og fnis sammen. Jeg hadde bestemt meg for at jeg ville kjøpe en dildo... Så jeg nærmest tvang henne inn der for jeg hadde ikke lyst å gå inn alene.. og så var liksom barrieren brutt... Den ansatte var veldig hjelpsom men om du ikke ønsker innblanding så er det bare å si at du vil kikke litt på egenhånd...? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #16 Del Skrevet 2. august 2014 Og de som jobber på posten puler ikke? Anonymous poster hash: f1bfb...a40 Jo, sikkert, men jeg vil ikke at de skal få tanker i hodet om meg. At de skal tenke på hva jeg kan ha kjøpt og hva jeg skal bruke det til. Og så tenker de på det neste gang jeg skal handle der også..Anonymous poster hash: 84ca3...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #17 Del Skrevet 2. august 2014 Hvis du ikke bor langt unna Svinesund, så kan du komme til svensk kondomeri slikk at ingen kjenner deg igjen. Anonymous poster hash: f3a8f...d8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 2. august 2014 #18 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Hvordan opplevde dere å gå på kondomeriet da? Følte dere at folk stirret? Spurte de ansatte om noe?Anonymous poster hash: 84ca3...aba hvorfor skal andre som selv handler på kondomeriet stirre på deg og tenke rart om deg om du går inn? De går der jo selv. Det eneste de bak kassa spør er det samme som alle ekspeditører spør. Hei. Trenger du hjelp? Endret 2. august 2014 av BettyBoop 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #19 Del Skrevet 2. august 2014 hvorfor skal andre som selv handler på kondomeriet stirre på deg og tenke rart om deg om du går inn? De går der jo selv. Tenker også på de ansatte.. Er så sykt mange butikkansatte som står bak disken og glor på alt du foretar deg. Verste jeg vet.Anonymous poster hash: 84ca3...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #20 Del Skrevet 2. august 2014 Hvordan opplevde dere å gå på kondomeriet da? Følte dere at folk stirret? Spurte de ansatte om noe?Anonymous poster hash: 84ca3...aba Folk stirrer like lite/mye som på andre butikker. De ansatte spør kanskje om du trenger hjelp/om du ser etter noe spesielt. Akkurat som på andre butikker. Hva ellers skulle de spurt om? Anonymous poster hash: 8fbba...76f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå