AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Samboeren min har en god venninne i en annen kant av landet. De har vært venner i 15 år og har mange gode minner og like personligheter. De har pleid å besøke hverandre minst to ganger årlig. Etter vi ble sammen fortsatte de med det, og jeg ble med. Hun hadde også en mann som var mer stille og beskjeden, så det ble til at jeg snakka mest med han siden samboeren og hun var veldig opptatt med å mimre og snakke om interne ting. Min samboer og venninna har aldri hatt noe seksuelt eller romantisk forhold. Nå er venninna blitt skilt men hun vil fortsette besøkene som før. Jeg har fortalt mannen min og henne at jeg synes det er fint at de er venner men at jeg føler meg lite inkludert og utenfor når vi treffes, for de vil bare mimre om tida før meg. Jeg stoler såpass på begge at mannen min gjerne kunne besøkt henne alene, for jeg får så lite ut av det. Men det vil han ikke. Hva hadde dere gjort?Anonymous poster hash: 835fc...bb4
Silfen Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Du er da ikke forpliktet til å være med. Jeg hadde blitt hjemme.
sunflower Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Jeg hadde absolutt ikke vært komfortabel med det, da jeg er en irrasjonelt sjalu kjæreste Men jeg hadde "sucked it up", sendt kjæresten på besøk til sin gode venn, og bedt han kose seg masse
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Du er da ikke forpliktet til å være med. Jeg hadde blitt hjemme. TS: Det er jeg helt enig i. Og det er derfor jeg vil mannen min skal reise alene (7 timers biltur). Men han vil ikke reise alene. Jeg vil ikke være den som setter en stopp for deres vennskap. Men føler meg alltid som femte hjul på vogna sammen med dem.Anonymous poster hash: 835fc...bb4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 Jeg hadde absolutt ikke vært komfortabel med det, da jeg er en irrasjonelt sjalu kjæreste Men jeg hadde "sucked it up", sendt kjæresten på besøk til sin gode venn, og bedt han kose seg masse [/ quote] Ts: det er det jeg har gjort, men hanvil ikke dra alene. Han sier bilturen blir kjedelig og at det ikke blir det samme uten meg. Men jeg tror det er sunt å gjøre noen ting hver for seg. Hvertfall når hun er så lite interessert i meg.Anonymous poster hash: 835fc...bb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå