Gå til innhold

Anbefalt videor på youtube på pcen- er dte på nettverket til de jeg er hos?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er hos broren min nå. Da er det anbefalt sider for meg på youtube, ja og jeg har vært inne på litt forskjellige ting. En gang på hans pc, men jeg slettet logg, når jeg nå ser anbefalt på min pc på hans netteverk, er det bare på min pc det er sånn eller på hans og ? Ligger det også på hans nettverk? Jeg mener at hvis det er anbefalt her noe som det også er hjemme på youtube, og som også var her når jeg er her, vil det være det på youtube på hans pc og??? :) pliss!! svar

Anonymous poster hash: 1f3b9...8cf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var litt vanskelig å skjønne hva du mener her, men dette er ikke knyttet opp mot nettverket. Det er knyttet opp mot innlogget bruker eller maskinen som er brukt.

dette styres enten av PCen man er på og/eller kontoen man er innlogget med. Dersom han er innlogget med en google-konto vil dette knyttes opp mot den og komme opp på alle andre steder han logger inn. Samme for deg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har vært inne på youtube med HANS bruker hjelper det ikke å slette loggen, da ligger det inne under HANS bruker som logg og forslag osv.

Hvis du har vært inne på youtube på hans maskin med DIN bruker er det DIN bruker som får opp logg fra det du har vært inne på, samme hvilken maskin du sitter på.

Dette har ingenting med nettverk eller IP å gjøre. Dette handler kun om hvilken bruker som er innlogget.

Anonymous poster hash: c2989...141
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...