Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid tatt meg bra ut. Jeg har alltid passet vekten, spist sundt og trent. Nå som jeg halvliter 45 så virker det som det ikke spiller noen rolle hva jeg gjør,jeg får litt mage uansett. Jeg ser på yngre damer og blir så sykt sjalu på deres fine unge kropper! Det er så sykt urettferdig at jeg som jobber så hardt, skal se ut som en gammel heks!

Anonymous poster hash: 0f4a6...603

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får kutte ned på halvliterne, da vet du.

• Liker 13
Gjest brutal_mann
Skrevet

Alle unge damer har stramme mager! Og stramme mager er det eneste menn vil ha!

Only on KG...

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du får kutte ned på halvliterne, da vet du.

Du aner ikke hvor fantastisk streng jeg er, jeg har praktisk talt vært sulten siden 2001... :(

TS

Skrevet

Jeg har alltid tatt meg bra ut. Jeg har alltid passet vekten, spist sundt og trent. Nå som jeg halvliter 45 så virker det som det ikke spiller noen rolle hva jeg gjør,jeg får litt mage uansett. Jeg ser på yngre damer og blir så sykt sjalu på deres fine unge kropper! Det er så sykt urettferdig at jeg som jobber så hardt, skal se ut som en gammel heks!

Du får bare venne deg til det. Du kommer til å se verre og verre ut som årene går. Mer rynker, mer dvask, mindre attraktiv. Bare konsentrer deg om å få menn på din egen alder, enn å være sjalu på oss unge. Vi blir alle gamle og stygge før eller siden. Det er en del av livet.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du får bare venne deg til det. Du kommer til å se verre og verre ut som årene går. Mer rynker, mer dvask, mindre attraktiv. Bare konsentrer deg om å få menn på din egen alder, enn å være sjalu på oss unge. Vi blir alle gamle og stygge før eller siden. Det er en del av livet.

Jeg er lykkelig gift, det har ingenting med menn å gjøre... Det er bare sjalusi mot yngre kvinner. Jeg løper ca4 mil i uken og spiser minimalt, dette fungerte før, men nå bare forfaller jeg... :(

TS

AnonymBruker
Skrevet

Mer konkret og jordnært er det vel ikke mulig å få sagt det, nei.

Anonymous poster hash: e7925...fc0

Skrevet

Sats på sjarmen i stedet! Alvorlig talt, den som satser alt på utseendet taper alltid...uansett alder :)

• Liker 10
Skrevet

Jeg er lykkelig gift, det har ingenting med menn å gjøre... Det er bare sjalusi mot yngre kvinner. Jeg løper ca4 mil i uken og spiser minimalt, dette fungerte før, men nå bare forfaller jeg... :(

TS

Sånn er livet, man blir eldre og forfaller, og det er i bunn og grunn ingenting man kan gjøre med den saken.

Hva med å slappe av litt og akseptere at du er en godt voksen dame?

Spis deg mett, smil og forebygg sinnarynker (som er mye kjipere enn litt mage i mine øyne). ;)

• Liker 2
Skrevet

Du aner ikke hvor fantastisk streng jeg er, jeg har praktisk talt vært sulten siden 2001... :(

TSAnonymous poster hash: 0f4a6...603

spis. Livet er for kort. Spis.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Nothing tastes as good as skinny feels...

Anonymous poster hash: 60972...112
  • Liker 2
Skrevet

Nothing tastes as good as skinny feels...

Anonymous poster hash: 60972...112

utenom taco

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Sats på sjarmen i stedet! Alvorlig talt, den som satser alt på utseendet taper alltid...uansett alder :)

Hmmm... Sjarme har aldri vært min ting, jeg har alltid vært ' hun pene'

TS

Skrevet

Du må åpenbart jobbe med ditt eget selvbilde og de holdninger du har ovenfor deg selv og hva som gjør et menneske verdifullt. Med årene får man stadig utfordringer fysisk sett – huden henger på steder man ikke trodde den kunne henge, tar man på seg foundation tar det plutselig bare noen minutter før den ligger i striper i panna, og så videre. Du er ikke et mindre godt menneske på grunn av dette.

Men at brukere på KG forteller deg dette og ber deg "tenke annerledes" hjelper nok ikke så mye. Jeg vil tro du kan dra nytte av å prate med noen om dette, enten det er din mann, en venn eller en psykolog, alt etter hva du vil være mest komfortabel med.

• Liker 2
Skrevet

Hmmm... Sjarme har aldri vært min ting, jeg har alltid vært ' hun pene'

TS

Det har jeg også alltid vært, og er fortsatt (i forhold til min alder da;). Når man er blitt voksen kreves mer en et godt utseende. Oppegående, voksne menn krever mer enn et pent utseende og et menneske som vier sin egen kropp 90% av fritiden sin for å trene. De ønsker en kvinne som kan snakke om annet enn slanking og trening.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har hørt at kondis trening bare avtar etterhvert, det som hjelper er muskel trening, fordi mer muskel du har jo mer forbrenning har du.

Forhør deg med en ernæringsfysiolog eller privat trener.

AnonymBruker
Skrevet

Det er så sykt urettferdig at jeg som jobber så hardt, skal se ut som en gammel heks!

Forstår ikke hvordan det kan være urettferdig når du også har vært ung. Skulle ønske jeg var yngre jeg også, men er ikke så mye å gjøre med det.

Anonymous poster hash: 937a8...5e0

• Liker 3
Skrevet

Vel. Du har jo vært ung en gang du også og de unge blir gamle en dag de også. Sånn sett er det ikke urettferdig i det hele tatt.

• Liker 2
Skrevet

Trist at du legger så mye verdi i det ytre, men får gi et konstruktivt svar likevel: bytt ut løpingen med styrketrening.

• Liker 2
Skrevet

Kan det værre at du spiser for lite? Når man blir eldre trenger man gjerne noen få kilo mer enn man gjorde når man er ung. Det var ihvertfall noe jeg hørte / leste engang og det stemmer for meg. Huden ser fastere ut hvis jeg veier 2-3 kilo mer enn det som var idealvekten når jeg var 20.

Synes også ofte at de +40 som løper mye og har lav fettprosent ser eldre ut enn det de er, kroppen kler det ikke så godt rett og slett. Som de andre her sier: trene styrke og spis litt mer. Du blir aldri 20 igjen, men hvem vil egentlig være 20?

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...