Gå til innhold

Kan dette bli noe tror dere? Håpløst opphengt i en mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her er greia: jeg bodde i en annen by for å studere og bare 2 mnd før jeg skulle flytte tilbake til hjembyen falt jeg pladask for en mann. Vi møttes et par ganger alene(noe han tok initiativ til) og en del i andre forbindelser. Vi hadde ikke sex, ikke en gang et kyss...allikevel får jeg ikke denne mannen ut av hodet, han er virkelig min drømmemann..tror jeg...føler ikke jeg kjenner han godt nok til å si det...Nå tar han kontakt ca 1 gang i mnd, har blandt annet sagt at han tenker mye på meg og at han tror det ville blitt oss om jeg ikke hadde flytta. Denne kontakten gjør at jeg ikke får til å glemme han og få øynene opp for andre! Har invitert han på besøk men det har ikke blitt noe av (sier at han vil da) Er det noe håp her tror dere? Blir så lei av å tenke på noen som føles uoppnåelig.

Anonymous poster hash: 120e9...2ac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her er greia: jeg bodde i en annen by for å studere og bare 2 mnd før jeg skulle flytte tilbake til hjembyen falt jeg pladask for en mann. Vi møttes et par ganger alene(noe han tok initiativ til) og en del i andre forbindelser. Vi hadde ikke sex, ikke en gang et kyss...allikevel får jeg ikke denne mannen ut av hodet, han er virkelig min drømmemann..tror jeg...føler ikke jeg kjenner han godt nok til å si det...Nå tar han kontakt ca 1 gang i mnd, har blandt annet sagt at han tenker mye på meg og at han tror det ville blitt oss om jeg ikke hadde flytta. Denne kontakten gjør at jeg ikke får til å glemme han og få øynene opp for andre! Har invitert han på besøk men det har ikke blitt noe av (sier at han vil da) Er det noe håp her tror dere? Blir så lei av å tenke på noen som føles uoppnåelig.

Anonymous poster hash: 120e9...2ac

Hvor langt unna hverandre bor dere da? Kan du spørre han om å foreslå tidspunkt for å møtes?

Anonymous poster hash: b0f29...a38

Skrevet

ca 100 mil :( Har sagt at han kan komme på besøk når som helst, og venter liksom litt på at han skal foreslå en helg eller noe, men det skjer aldri. Han har sagt han skal prøve å få til en tur snart, men det må da ha vært mulighet til å få til dette i sommer mener jeg? Lurer litt på om han egentlig ikke vil, og grubler på hvorfor. Er også livredd for å framstå som masete.

Skrevet

Kan ikke du dra på besøk til han? :-)

Skrevet (endret)

ca 100 mil :( Har sagt at han kan komme på besøk når som helst, og venter liksom litt på at han skal foreslå en helg eller noe, men det skjer aldri. Han har sagt han skal prøve å få til en tur snart, men det må da ha vært mulighet til å få til dette i sommer mener jeg? Lurer litt på om han egentlig ikke vil, og grubler på hvorfor. Er også livredd for å framstå som masete.

Si ikke det. Jobber han i sommer? Jeg ville f.eks. ikke hatt denne muligheten. Jeg jobber mye i sommer, og fridagen og ferien har vært planlagt lenge. Slik er det for en del folk, kan være at det er en grunnen. Samtdig virker han kanskje ikke så gira på langdistanseforhold. Kanskje har han dårlig erfaring med det fra før. Mange synes det blir for slitsomt med den fysiske avstanden. Han har jo sagt at det ville blitt noe om du ble i byen, så han er jo på sett og vis interessert. Det beste er egentlig å spørre rett ut hva han tenker om distanseforhold eller lignende...

Endret av lillsunshine
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvis du vil at ting skal skje så få ting til å skje. Ta initiativ. Spør rett ut, når passer det at han kommer. Om han overhode ikke klarer å sortere ut noe rimelig kjapt så vet du hvor landet ligger.

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt mulighet til å reise 100mil for et besøk i sommer. Har ikke hatt to dager med fri etterhverandre siden juni og ikke en eneste dag uten jobb/planer siden skoleferien startet. Sommeren tror jeg er den tiden jeg faktisk er mest opptatt, som student har jeg ikke råd til å ta meg lange ferier. Sommeren er supert for å få jobba ekstra :)

Hvorfor ikke foreslå en helg selv? Om han ikke kan, så spør om han har en frihelg han kan avse snart. Gjerne få en dato, om dette er umulig for han er han kanskje ikke veldig interessert i et langdistanseforhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...