Gå til innhold

Skal i togaparty-hjelp!


*Anaïs*

Anbefalte innlegg

Skal altså i togaparty og aner ikke hvordan jeg skal få til togaen!! Må jo ha ett langt stoff av ett eller annet slag? Hvor får jeg tak i langt stoff til en billig penge? må vel helst være hvitt og? Men det er å få tak i stoffet som er hovedproblemet mitt (hørtes litt på kanten ut :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*aaahhh... mimrer fra togaparty-tiden*

Vi brukte hvite laken. Vi knyttet hjørnene opp over den ene skulderen og så hadde vi belte av et eller annet slag. I dag er det så grenseløst mye bijouteri og stæsj at jeg ville brukt et gullbelte - kanskje metall.

Store øreringer og armringer hører med.

På den tiden hadde ingen ring i navlen, du har kanskje det? Og hvis du er vanlig slank og brun, kanskje en lekker hvit bikinitopp eller en tubetopp kan brukes, så viser du maven - og så har du lakenet rundt livet?

Skjønt - hvite laken - vi hadde togapartyer før de fargete stretch-laknenes tid også...

Det må være hvitt, ja!

Bor du i Oslo? Da kan du helt sikkert få tak i hvitt stoff på Grønland - du kan bruke forsilke eller noe annet. Om du ikke er i Oslo, kanskje det er et fabrikkutsalg i nærheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips! Kommer til å ha ett hvitt "laken" rundt hele meg (som man har når en tar håndkle rundt seg etter en dusj) og knyte foran på brystet. Over og rundt ene skulderen skal jeg ha ett tynt gjennomsiktig stoff (egentlig gardin fra ikea :-) ) Håper det blir gøy for jeg gleder meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...