AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Nyinnflyttede naboer som ikke er så lett på fot, tramper som hester i taket her. Det beste er vel kanskje bare å venne seg til det. Men har du råd om hva jeg kan gjøre, tas råd i mot med takk! Anonymous poster hash: d0575...50a
Dricka Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Kan jo hende de ikke har skaffer seg tepper enda og at det blir bedre til høsten/vinteren da de kanskje går med ullsokker/tøfler og på tepper? Det pleier hvertfall å dempe lyden litt.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Kan jo hende de ikke har skaffer seg tepper enda og at det blir bedre til høsten/vinteren da de kanskje går med ullsokker/tøfler og på tepper? Det pleier hvertfall å dempe lyden litt. Takk Får håpe det Anonymous poster hash: 10882...125
Puny Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Det må man faktisk regne med, når man ikke bor i enebolig... 1
Betasuppe Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 Og derfor flyttet jeg til enebolig.... Gadd ikke mer av denslags. Tror du må bare leve med det 1
Gjest Blomsterert Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 Nyinnflyttede naboer som ikke er så lett på fot, tramper som hester i taket her. Det beste er vel kanskje bare å venne seg til det. Men har du råd om hva jeg kan gjøre, tas råd i mot med takk! Anonymous poster hash: d0575...50a Du kan ikke gjøre stort annet enn å fortelle dem problemet,og la en av dem bli med ned til deg for og eventuelt høre når de andre ovenpå går...
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #7 Skrevet 2. august 2014 Du kan ikke gjøre stort annet enn å fortelle dem problemet,og la en av dem bli med ned til deg for og eventuelt høre når de andre ovenpå går... Takk for godt råd! Anonymous poster hash: 10882...125
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå