Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd å google følgende på både engelsk og norsk, men det virker ikke som noen andre har problemet...

Dette gjelder Chrome.

En stund nå har jeg ikke kunnet bokmerke en (hvilken som helst) side ved å trykke på stjernen til høyre i adresselinjen. Jeg kan heller ikke bruke ctrl+d som det står at man skal kunne bruke. Vil jeg bokmerke en side, må jeg gå helt inn i bokmerkebehandling og kopiere og lime inn adressen under "ny side" der. Det er naturlig nok veldig tungvint. Er det noen her som er så glup at de vet hvordan dette kan fikses?

Skrevet (endret)

CTRL + SHIFT + B så får du opp en linje under adressebaren.

Hvis du trykker og holder inne musetasten på iconet som er forran www.adressenduvilgåtil.no så kan du dra den ned på den adressebaren... Om det var forstålig. Er ikke en god løsning da. Men eneste jeg kommer på i forbifarten.

Får du ikke fram den lille menyen når du trykker på ctrl + d? Prøvd å installere Chrome på nytt?

Synes forøvrig at måten Chrome behandler bokmerker på er tungvint. Liker Firefox sin my bedre, siden du har mulighet å legge til skillelinjer. Men det er en smakssak :P

Endret av -Leon-
Skrevet

Har full linje under adresselinjen, men vil jo ikke ha alle bokmerker der (har vel rundt 100 om ikke flere i gode mapper), så jeg er ikke grønn/noob. Men å bruke den metoden går jo, mer tungvint, men ikke så tungvint som den andre løsningen.

Takk, visste det var en enklere løsning, for å slå av og på Chrome (ikke avinstallere) og å slå av hele maskinen har ikke hjulpet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...