AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Min 3-åring har fått hull i øret. Her om dagen hadde hun mistet den ene øredobben, så jeg fant frem noen nye, og tok ut den ene hun hadde. Men når jeg skulle sette de inn, var det vanskelig å få ddn gjennom og hun fikk vondt og ville ikke mer. Hva gjør vi nå? Hadde det vært opp til meg, hadde hun ikke fått hull i ørene før hun ble eldre, men dette er altså fars verk og det skjedde på hans samvær i god tro om at jeg sikkert synes det var greit.. Vel, nå har han stelt i stand. Han tenkte ikke på at dette kunne skje og hvordan vi nå skal få de inn igjen. Jeg, for min del, kunne latt det gro igjen. Men vet ikke om det blir ekstra sår der, om man tar hull på nytt om noen år? Hva gjør jeg nå?Anonymous poster hash: 1af38...f37
FruHudson Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Jeg tror det beste er å la det gro og heller ta på nytt senere. Har hørt at drt blir litt vondere å ta på nytt siden det er dannet arrvev der, men det er visst ikke noe stort problem. 2
Vulpes Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Ring et piercingstudio for å høre hva de sier, sånn for sikkerhetsskyld. Men skulle ikke tro det blir noe stort problem å la hullene gro igjen for å stikke dem opp senere.
minister-mio Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Siden hun er såpass liten hadde jeg ikke styra noe mer med den som falt ut. La hu gå med én til hun blir litt større å begynner å be om en til
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Bare la det gro igjen og ta på nytt senere. Det er ikke noe problem eller spesiellt vondt. Anonymous poster hash: 65cb8...03d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Jeg ville tatt ut den andre øredobben også. Å ta hull i ørene er vondt for mange barn, det er for dumt at dette skal skje pga en forelder synes det er pent å se på! Barnet ditt kan selv velge om hun vil ta hull i ørene når hun er gammel nok Anonymous poster hash: 1bfbd...b45 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 Enten prøver du å få den på plass igjen når barnet sover, tungt, eller så tar du ut den andre og. Hensikten med de øredobbene hun har fått er at de skal være sterile når de settes inn. Generelt, hull i ørene på barn skulle vært forbudt. Har sett flere småbarn med hovne ører pga infeksjoner og foreldre som har ventet for lenge med å dra til legen. Noen barn har måttet på langvarige antibiotikakurer pga foreldre som har tatt hull i ørene på dem. Anonymous poster hash: 51914...696 1
Wonderbitch Skrevet 3. august 2014 #8 Skrevet 3. august 2014 Herregud, hva er vitsen? (Ja, leste at det ikke var du som ville det TS, bare synes det er så unødvendig) Ikke noe problem å la det gro igjen og evt. ta det på nytt når hun blir eldre, mine har grodd igjen 3 ganger, og det gikk helt fint å ta nye, uavhengig av arrvev.
estrella Skrevet 3. august 2014 #9 Skrevet 3. august 2014 Jeg hadde latt det gro igjen og tatt på piercingstudio når hun er eldre. Flere studio har åpnet opp for hull i ørene så lenge barnet er med foresatte (tidligere hadde de vel en aldersgrense, men det er utrolig mye mer fornuftig å ta det hos noen som faktisk kan dette enn hos en frisør).
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #10 Skrevet 4. august 2014 Jeg lot henne prøve selv igår kveld, men en 3-åring og rastløse fingre, går jo ikke.. Prøvde etter hun sovnet og, men jeg fikk det ikke til da heller. Så da er det ingen andre valg enn å la det gro igjen, å prøve igjen når hun blir større og er i stand til å ta ut og sette i øredobber helt selv! Hun kjenner best om det er vondt eller ikke, så hjelper ikke at jeg sitter å stikker henne mer.. -TSAnonymous poster hash: 1af38...f37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå