Gå til innhold

Lick job

Fremhevede innlegg

Gjest The Windtaker
Skrevet

Akkurat som vi gutta liker at du gir oss en overraskene blow-job in ny og ne, så lurer jeg på om dere jenter synes det samme. Altså at vi overrasker dere og slikker dere fram til en orgasme, f.eks en kveld dere sitter i sofaen og ser på tv. Bare at vi drar ned buksa og trusa og setter i gang. Uten at det er fordi vi forventer noe tilbake etterpå, men bare fordi vi liker å se dere nyte og ha det godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"dere jenter"... Du kan ikke dra oss alle over en kam, prøv på hun du har lyst til å prøve, så merker du nok fort om hun vil eller ikke.

Gjest The Windtaker
Skrevet
"dere jenter"... Du kan ikke dra oss alle over en kam' date=' prøv på hun du har lyst til å prøve, så merker du nok fort om hun vil eller ikke.[/quote']

Jeg mente ikke å "dra dere alle over en kam"...

Jeg var interessert i svar fra hver enkelt av dere!

Regner ikke akkurat med at alle "dere jenter" sitter foran en og samme datamaskin og svarer samlet...

Skrevet

Det hadde jeg satt stor pris på, dersom det ikke var alt for lenge siden jeg dusja meg sist.

Gjest Anonymous
Skrevet

hadde ikke hatt noe i mot det nei! :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Gjest Anonymous
Skrevet

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Så lenge jeg føler meg fresh så JA TAKK! Men ta nei for et nei...

Gjest GreenSky
Skrevet
Så lenge jeg føler meg fresh så JA TAKK! Men ta nei for et nei...

Enig! :wink:

Gjest Ikke interessert
Skrevet

For meg er sex noe som er helt ok av og til, men ikke for ofte. Da tar sex for mye av dagen på en måte, som jeg helst skulle ha brukt til andre ting...

Jeg hadde ikke likt at en mann plutselig skulle begynne å slikke meg i skrittet som en annen hund, mens jeg så på en bra film.

Hvis jeg var i humør og hadde god tid- why not. Men generelt om jeg vil bli forstyrret med sex og slikking: nei, jeg tror ikke det.

For meg blir dette for dumt og primitivt og passer ikke inn i min hverdag. Døgnet har bare 24 timer, og jeg vil nødig bruke verdifull tid til slikking fra desperate og ivrige mannfolk som bare tenker på sex.

Gjest gjest1
Skrevet

Ikke interessert - over her. Verdifull tid foran TV'n?

Å nei, kom deg ut av underlivet mitt'a, jeg ser på Boston Public. Aaaargh!

Nei, men fra spøk til alvor: Det ville jeg likt veldig godt at kjæresten min gjorde... såfremt vi var alene akkurat da *s*, og så fremt jeg hadde en kjæreste da selvfølgelig

Gjest GreenSky
Skrevet
For meg blir dette for dumt og primitivt og passer ikke inn i min hverdag. Døgnet har bare 24 timer' date=' og jeg vil nødig bruke verdifull tid til slikking fra desperate og ivrige mannfolk som bare tenker på sex.[/quote']

Nei, fy flate! Når en heller kan bruke tida si til å se såpeopera på TV, skjønner jeg godt den tankegangen! :roll:

Skrevet

Joda, kan sette pris på det..

Bare det ikke er hver gang jeg setter meg ned for å slappe av så.. Finnes jo de som aldri klarer å la være da og da kan det bli for mye av det gode liksom.

Eks. Hvis man har hatt sex mange ganger før man drar på jobb og man kommer hjem sliten og jævlig 8 timer senere, slenger seg ned på sofaen og kjærsten løper bort og river av deg buksa :-? Ikke alltid så moro det, man må liksom være i form og humør til det mener jeg.

Skrevet

Å ja! Gjett om jeg blir glad da :sjarmor:

Gjest Lompa
Skrevet

JA TAKK!

*Løper hjem og hvisker den geniale ideen i øret til min kjære...*

SÅ spennende film/program finnes ikke at jeg hadde sagt nei da.

Skrevet

er ikke superbegeistra for akkurat slikkedelen, men å bli "tatt" helt uventet mens jeg/vi egentlig gjorde noe annet (så tv, leste, hva som helst) hadde ikke gjort en flue fortred!!

uansett om det ble en kjapp en eller annet. :sjarmor:

Gjest Lompa
Skrevet

Bare litt nysgjerrig,aline: Liker du ikke å bli slikket eller er det at du liker andre ting bedre?Jeg mener vi er jo alle så forskjellige så...

Skrevet

Greit nok å bli slikket, men det er definitivt andre ting som hadde trigget meg mer.

Skrevet

Hadde ikke gjort meg noe :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet
:tunge1: Elsker det! Når som helst, hvor som helst.... Eh.. Nesten da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...