AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Har jeg veldig tykke ben/lår?Anonymous poster hash: 188ec...e0e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Det vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 82906...71b 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Har jeg veldig tykke ben/lår?Anonymous poster hash: 188ec...e0e Hvordan skal vi kunne svare på det? Sender du med bilde? Anonymous poster hash: 3fa63...2d5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 Haha, å guud! Her er bildet😜Anonymous poster hash: 188ec...e0e
YoyoMa Skrevet 2. august 2014 #7 Skrevet 2. august 2014 Haha, å guud! Her er bildetAnonymous poster hash: 188ec...e0e Tror du lider av vrangforestillinger. De der er ikke i nærheten av å være tykke. Men jeg vil tippe du trener siden de ser ut til å være muskuløse. Korrekt? 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #8 Skrevet 2. august 2014 Jeg tenkte, Wow når jeg så bildet Du er slank, men er kvinnelig i formen på samme tid.Anonymous poster hash: ed445...1f4 2
twang Skrevet 2. august 2014 #11 Skrevet 2. august 2014 For det første så er vinkelen nedover, så de ser tykkere ut, men selv med den vinkelen så har du ikke tykke lår. du har faktisk veldig bra lår. 5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #12 Skrevet 3. august 2014 Veldig tykke? Nei, fin størrelse, med muskler. Du trenger ikke bli noe smalere. Anonymous poster hash: 58ed2...543
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #13 Skrevet 3. august 2014 Sjeldent jeg setter på anonym, men nå er jeg litt lei av disse trådene. Hva nøyaktig er dere som poster slike bilder ute etter? Komplimenter? Kritikk?- Og hva skjer dersom dere får kritikk? Jeg husker da jeg var mindre, det var en tid hvor vi koste oss, vi brydde og ikke. Tighgap, bikinibridge, collarbones, pro-ana, til helvete. TS, slutt å fokuser på skavankene dine, du har helt nydelige lår som sikkert 90% av alle ungdommene vil ha, og spesielt voksne. Du må bare tro litt mer på deg selv. Poster du kun bildet for kompliment, så kan du se bort i fra denne kommentaren og ignorere samtidig som du forsetter jakten på "evig kroppslykke". Takk for meg. Anonymous poster hash: 0b47e...770 8
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #14 Skrevet 3. august 2014 Nei, synes de ser helt normale ut, jeg Anonymous poster hash: b93ff...652
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #15 Skrevet 3. august 2014 Tusen takk:) Og nei, jeg postet ikke bildet for å fiske etter komplimenter, da hadde jeg spurt mannen min.. Jeg postet bildet her fordi min erfaring av det jeg har lest tidligere er at brukerene på KG er brutalt ærlige som anonyme. Og det var hva jeg var ute etter, ærlige svar. Jeg er ingen ungdom som jakter på den perfekte kroppen. Jeg er en 3 barnsmor som bare vil være bra nok til å kunne gå på badeland og badestranden med barna mine.. Uten å tro at alle synest jeg er diger.. Før dere begynner med at jeg er spiseforstyrret ol, JA, jeg har en spiseforstyrrelse. Og jeg har nok et forvrengt syn på kroppen min. Og derfor er det så veldig fint å kunne spørre her. Familien min ville ikke gitt meg et ærlig svar om at jeg hadde noen kilo for mye, men jeg tror dere ville. Så tusen takk dere, jeg føler meg litt tryggere nå, og ved neste fineværsdag vil jeg prøve å ta turen på badestranden:) Anonymous poster hash: 188ec...e0e 3
Gjest Coolaid Skrevet 3. august 2014 #16 Skrevet 3. august 2014 Slutt å pirke på og plage kroppen din.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #17 Skrevet 3. august 2014 Herregud... Kjenner jeg blir irritert. Tenk på alle som sitter her å ser på ditt tigh-gap, med 50 kg for mye på kroppen. Og så sitter du å fisker etter kommentarer på om din kropp er for tykk. Wow. Anonymous poster hash: cabbf...5c3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #18 Skrevet 3. august 2014 Ikke tykke i det hele tatt! Men ganske rart formet! Anonymous poster hash: ba331...e3f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #19 Skrevet 3. august 2014 Herregud... Kjenner jeg blir irritert. Tenk på alle som sitter her å ser på ditt tigh-gap, med 50 kg for mye på kroppen. Og så sitter du å fisker etter kommentarer på om din kropp er for tykk. Wow.Anonymous poster hash: cabbf...5c3 Beklager, men viss du leste svaret mitt litt lenger oppe, så ser du vel at jeg ikke fisker etter komplimenter! Og et thighgap har vel ikke noe med tynne/tykke ben, det er mer med bredde og form på hoftene.. Var ikke meningen å provosere noen, hadde gladelig byttet vekk min spiseforstyrrelse (med alt den fører med seg) mot noen kilo ekstra. Jeg spurte for å få ærlige svar, da hodet mitt ikke ser dette selv. Jeg har spurt mannen min, men jeg klarer ikke tro på hva han, eller andre som kjenner meg, sier.. Anonymous poster hash: 188ec...e0e
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #20 Skrevet 3. august 2014 Ikke tykke i det hele tatt! Men ganske rart formet!Anonymous poster hash: ba331...e3f Interessant.. Hvordan rart fomet? 😊Anonymous poster hash: 188ec...e0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå