Gå til innhold

Hvor mange klesplagg har du som du jevnlig har i bruk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

F.eks hvor mange bluser, topper, kjoler, skjørt, jakker, bukser osv (Alt utenom undertøy og strømper/sokker).

Anonymous poster hash: 6f114...79d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig, veldig få i forhold til hvor mye jeg har i mine skap. :rodme:

Anonymous poster hash: 087d3...720
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I løpet av hvor lang tid da?

veldig mye er jevnlig i bruk, avhengig av uteteperatur, inne er det jo kokvarmt hele tiden.

Det eneste som ikke er i bruk er nye gensre som er kjøpt på 70% salg og venter på å avløse bruksgensre.

Anonymous poster hash: 5ab4c...ec5

AnonymBruker
Skrevet

inne er det jo kokvarmt hele tiden.

Anonymous poster hash: 5ab4c...ec5

På tide å skru ned innetemperaturen?

Anonymous poster hash: 5351c...7d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Svært lite, jeg bruker det som ligger ytterst. 4 bukser er jevnlig i bruk, det andre har jeg ikke helt oversikt over. Topper varierer jeg relativt mye på, men bruker fortsatt ikke halvparten av det jeg eier.

Har innsett at jeg har altfor mye klær og aldri sliter ut noe, så jeg har handlet kun 2-3 klesplagg de siste to årene.

Anonymous poster hash: fd8c6...c7c

Skrevet

Jeg har veldig mye klær, men føler også at jeg er ganske flink til å bruke dem. Det kan være fordi jeg hater å gå med det samme klesplagget for ofte, og dermed må jeg ta det meste i bruk. Men har vel rundt fem-seks bukser som jeg bruker omtrent like mye, i tillegg til at jeg av og til avløser med strømpebukser istedet. Så har jeg rundt fire-fem naturelle cardiganer som brukes flittig. Når det kommer til gensre og topper har jeg utrolig mye av dette, så nesten hver gang jeg bruker en genser jeg kjøpte for leeenge siden, får jeg spørsmål om den er ny. Når det kommer til sko, har jeg rundt åtte par jeg veksler mellom å bruke på denne tiden av året. Om vinteren har jeg kun to par (som også er veldig like på utseende) jeg bruker.

Gjest Crohnie
Skrevet

Jeg har en del klær, sånn egentlig, men det som er i bruk for tiden:

4-5 pysjamas bukser.

1 bukse.

4-5 topper/t-skjorter.

2 gensere som er veldig oversize.

1-2 jakker.

1 par sko.

+ jeg har vel 2 eller 3 kjoler og noen skjørt, tights og cardigans som kan brukes om anledningen krever det.

Grunnen til at resten er ute av drift, er at jeg har gått så ekstremt mye ned i vekt at ingenting av det passer - bortsett fra det eg har kjøpt inn i str. xs-s eller som har krympet i vask. Og det er ikke lett å legge på seg igjen heller, så aner ikke om jeg må gå til innkjøp av en ny garderobe eller prøve å krympe noe av det :vetikke:

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Gjennom kalenderåret er 98% i bruk.

Den resterende 2% er væravhengig (dvs at er sommeren iskald så brukes ikke topper uten en liten erm, og er det en knallsommer så blir tynne topper med ermer mindre brukt).

Endret av Lille-pus
Skrevet

Jeg har tre skjorter

et par jeans

en tøybukse

to grå og to hvite t-skjorter.

to allværsjakker.

To sett treningstøy

1 sett joggesko

1 sett jobbesko

1 par trainers

1 par høstsko

1 kashmir-hoodie

1 skinnjakke - bruker jeg bare når jeg skal treffe dyrevernere.

AnonymBruker
Skrevet

Som Lille-pus har jeg det meste i bruk i løpet av året.

Jeg har tre skjorter

et par jeans

en tøybukse

to grå og to hvite t-skjorter.

to allværsjakker.

To sett treningstøy

1 sett joggesko

1 sett jobbesko

1 par trainers

1 par høstsko

1 kashmir-hoodie

1 skinnjakke - bruker jeg bare når jeg skal treffe dyrevernere.

Joggesko og trainers betyr jo det samme, så hvorfor bruke begge ordene?

Anonymous poster hash: def7f...f7b
Skrevet

Umulig å si ,ca 30

Skrevet

Uff, jeg har sikkert hundrevis av klesplagg, føler jeg selv jeg er ganske flink å variere, så jeg er nok innom det meste i løpet av et år. Ellers er jeg ganske periode-kles-bruker; har plagg og kombinasjoner jeg elsker/bruker mye i et par uker, så skifter jeg til noe nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...