Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har mistet i sa noen ganger, men det værste var exu...

Typisk nok så klarte vi hjemmelaget rett før vi skal begynne på ivf. Tenker at det er en mening med sånt og håper det går bra denne gangen. Det som imidlertid bekymrer meg noe skrekkelig og påvirker dagene mine betraktelig er frykten for en ny exu. Jeg går konstant å kjenner etter symptomer. jeg tenker på det hele tiden. Det er psykisk slitsomt! Jeg har aldri kommet så langt at jeg har kjent på de normale symptomene... nå som jeg kjenner utrolig trøtthet, sulten hele tiden, ømme bryster, tissatrengt og humørsvigninger håper jeg det er et godt tegn! Men så fort jeg kjenner det stikker litt i magen, eller strekker - blir jeg redd for at dette er en ny exu! Husker spesielt at når jeg hostet gjorde det vondt, så er jo livredd hver gang jeg hoster..

hvordan skal jeg klare å slappe av? Vi var til tidlig ul - men var kun 3 uker på vei og de fant ikke noe. Selvfølgelig blir jeg jo ekstra bekymret da..... Vi skal tilbake i uke 5 - men er redd for samme tilbakemelding.

Dette er tortur for psyken....

Anonymous poster hash: 88e3f...969
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk iallefall beskjed om at ved nytt svangerskap så skal jeg ha tidlig ultralyd i uke 5/6 for å se at det ikke er ny exu. Ikke sikkert de ser hjertelyd så tidlig, men i uke 5 så ser de plommesekken og at det ligger der det skal.

Fordelen med å oppdage en evt exu så tidlig er at da kan graviditeten fjernes uten at egglederen tar skade. Til meg gikk det så langt at egglederen sprakk og jeg holdt på å forblø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...