cxmxllx Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Hei! Er det noen som har tips til de beste rumpeøvelsene? Og hvor mange repitisjoner som er det beste? Blytungt og få rep, eller mindre tungt og flere rep? Jeg har ganske store lår fra før av, en del muskler, men mye av det er fett og gitt. Så øvelser der man bruker lårene vil da også gjøre de større? Jeg har ikke så mye peiling på dette. All hjelp mottas med takk! :D
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #2 Skrevet 4. august 2014 http://fitnessbloggen.no/rumpetrening-en-guide-og-innforing/ Anbefaler glute-bridge og/eller hip thrust :-D Anonymous poster hash: 0f552...474
Gjest Ketchupjenta Skrevet 4. august 2014 #3 Skrevet 4. august 2014 Gå annenhvert trinn når du går opp trapper
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Løp i trapper, x antall repistisjoner Anonymous poster hash: 07333...c55
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 Formen på buksa vil jeg tro er mye mer avgjørende enn trening egentlig. Anonymous poster hash: 3e16f...5aa
Gjest Ketchupjenta Skrevet 4. august 2014 #7 Skrevet 4. august 2014 Formen på buksa vil jeg tro er mye mer avgjørende enn trening egentlig. Anonymous poster hash: 3e16f...5aa De fleste vil ha en fin rumpe uten bukse
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #8 Skrevet 4. august 2014 Om du vil få større rumpe uten at lårene dine øker, så tren øvelser som går direkte på rumpa. Glute bridge er en fin øvelse. Tren tungt og spis proteinrikmat. Anonymous poster hash: f0c60...765
cxmxllx Skrevet 4. august 2014 Forfatter #10 Skrevet 4. august 2014 Tusen takk for svar! Og ja, vil helst ha fin rumpe, uten bukse også
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #11 Skrevet 5. august 2014 Hip thrust, helt klart. Knebøy er en vanskelig øvelse rent teknisk og gjør du den feil får du lite resultater + skader. Ler litt av alle de som kommer med "gå/løp i trapper". Ja, god trening og trim det, men det bygger ikke rumpe. Skal man bygge rumpe må man trene tungt med stadig økende belastning. Ikke løpe på måfå i trapper. Man bør kunne litt basisting om muskelbygging før man råder folk på nettet. Anonymous poster hash: 4c7f2...7e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå