AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Jeg har noe på gang med en fyr. Har hatt kontakt så og si daglig siden vi var sammen for første gang. Han er veldig flink til å ta initiativ, noe jeg ikke er vant med fra tidligere. Nå vet vi ikke hvor lenge det er til vi ses igjen, og det har vært noen meldinger frem og tilbake. Men det er jevnt over han som tar første steg. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men jeg lurer vel egentlig på om jeg skal skrive en melding til han for en gangs skyld. Eller om det blir masete (var jeg som startet samtalen i går) og ha kontakt hver dag? Hvordan er det typisk for gutter å oppføre seg via meldinger når de er interessert i jenta? Anonymous poster hash: afaa5...d45
Kamikatze Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 (endret) [...] Hvordan er det typisk for gutter å oppføre seg via meldinger når de er interessert i jenta?Å etterhvert gå lei, når vi finner ut at hun aldri viser interesse og initiativ til å starte noe.Greit at vi forventes å dra det hele i gang, men enveiskommunikasjon signaliserer det motsatte av gjensidig interesse. Så etterhvert vil han se på deg som enten ikke interessert eller totalt asosial. Endret 2. august 2014 av Kamikatze 1
Spoonejentaa Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Var sånn her og, han tok mye kontakt, men etter en stund dabbet det litt av, og jeg var som deg, redd for å virke masete og plage han. Bestemte meg til slutt for å bare sende en melding, uansett utfall tenkte jeg det ville være bedre enn å pine meg selv med å vente på han. Han ble utrolig glad for at jeg for en gangs skyld tok initiativ, og innrømte at han også var redd for å virke masete på meg. Så bare send en melding du! Han blir sikkert kjempeglad for å høre fra deg!
Cambria Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Hvis det er jevnt over han som tar første steg ville jeg nok tatt steget nå. Det kan jo være greit for han å få samme bekreftelse som han gir deg når han tar intiativ =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå