Gå til innhold

Oppi åra og lurer på om jeg skal finne meg dame.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mann passet akkurat de 60. Jeg undres på om jeg vil forbli singel, dvs at jeg har jo vært gift, men det er mange år siden. Og verden har forandret seg så mye at jeg må eventuelt starte på nytt på en annen måte. Vanskelig å skjønne kanskje. Men en ser jo på livet og dame med andre øyne nå. På en måte vet en bedre hva man vil ha nå. Men når en er blitt eldre, så blir jo mulighetene mindre. Når en var yngre, omgikk en damer og venner mer. En traff stadig damer her og der. Slik er det ikke lenger. En er ikke i det miljøet og omgangskrets lenger. Jeg har da både venner og kjenner noen damer, men... Tenker ofte tilbake hvorfor det ikke ble noe mer mellom meg og Gjertrud eller Gunn Torild, men det er vel det at den gang så var jeg i en annen situasjon, så da tenkte jeg vel annerledes enn nå. Men så er det dette med å starte på nytt igjen, tenker på forhold til en dame. Ofte tenker jeg at det er like greidt å ha det slik som nå, for da vet jeg hva jeg går til. Men på en annen side vet jeg at finner jeg den "rette" hadde livet blitt helt annerledes og bedre.Jeg er også sånn at jeg liker at damene tar initiativet. Men det hender at det er motsatt også. Så får jeg se om jeg finner riktig dame, eller om jeg blir alene eller foretrekker det. Tvi tvi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man trodde man hadde sett alt kvinneguiden hadde å by...

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å reise til sørøst-asia Terje? Mye enklere å finne damer der. Og da snakker jeg ikke om ungberter på 20. Finnes masse fint der i 40-50 års alder.

Anonymous poster hash: 550cc...1e9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når man trodde man hadde sett alt kvinneguiden hadde å by...

Hva mener du med det?

Anonymous poster hash: 24af4...402

• Liker 2
Gjest Tassen10
Skrevet

Jeg er mann passet akkurat de 60. Jeg undres på om jeg vil forbli singel, dvs at jeg har jo vært gift, men det er mange år siden. Og verden har forandret seg så mye at jeg må eventuelt starte på nytt på en annen måte. Vanskelig å skjønne kanskje. Men en ser jo på livet og dame med andre øyne nå. På en måte vet en bedre hva man vil ha nå. Men når en er blitt eldre, så blir jo mulighetene mindre. Når en var yngre, omgikk en damer og venner mer. En traff stadig damer her og der. Slik er det ikke lenger. En er ikke i det miljøet og omgangskrets lenger. Jeg har da både venner og kjenner noen damer, men... Tenker ofte tilbake hvorfor det ikke ble noe mer mellom meg og Gjertrud eller Gunn Torild, men det er vel det at den gang så var jeg i en annen situasjon, så da tenkte jeg vel annerledes enn nå. Men så er det dette med å starte på nytt igjen, tenker på forhold til en dame. Ofte tenker jeg at det er like greidt å ha det slik som nå, for da vet jeg hva jeg går til. Men på en annen side vet jeg at finner jeg den "rette" hadde livet blitt helt annerledes og bedre.Jeg er også sånn at jeg liker at damene tar initiativet. Men det hender at det er motsatt også. Så får jeg se om jeg finner riktig dame, eller om jeg blir alene eller foretrekker det. Tvi tvi.

Ikke gi opp Terje!

Men postet ikke du ett nesten likt innlegg for ett par uker siden?

Skrevet

Jeg vet om to menn på din alder som har funnet seg ny dame, en enkemann og en som har vært singel i evigheter. I begge tilfeller startet det med at mannen tok kontakt med en ungdomskjæreste som også hadde blitt singel etter hvert. Tror iaf. ikke du skal forholde deg passiv og satse på at damen tar initiativet, gjelder for så vidt begge veier og alle aldre... Er vel bare å prøve, du har vel ikke noe å tape.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min far har hatt tre damer etter passerte 60 år så det er ikke noe problem om du er en normalt oppegående fyr.

Anonymous poster hash: d15fb...a74

Skrevet

Hva med å reise til sørøst-asia Terje? Mye enklere å finne damer der. Og da snakker jeg ikke om ungberter på 20. Finnes masse fint der i 40-50 års alder.

Anonymous poster hash: 550cc...1e9

Finnes "masse fint"? Er det billige klær du snakker om, eller?! Jesus - for en holdning til andre mennesker.

• Liker 6
Skrevet

tror ikke det passer meg å reise til asia, jeg har flyskrekk, og det blir dessuten mye nytt med det, men ikke det, det er sikkert kjempefint å søke dame der, så en vet aldri, er på et par nettsider, den ene er seniordaten for alle over 40, den andre er dateinasia, der får en ihverfall svar, men har igrunn ikke funnet noe som passer meg.

AnonymBruker
Skrevet

Du får bare stå på Mr. Terje!

Har du vært hos lege og vurdert testosteron?

Anonymous poster hash: 1c9b1...3d0

Skrevet

den er i orden, legen mener jeg har vært plaget av varmen, minner meg om da jeg var i spania sist, da hadde jeg mest lyst til bare å ligge på sofaen, men heldigvis blir det da litt annet vær nå da.

Skrevet

Lykke til i damejakta! 60 år er ingen alder å gi opp kjærligheten på :)

Skrevet

ærlig talt, så er jeg heller ikke sikkert på hva jeg søker, kanskje er det bare forandring, og det kan jo være så mangt, men er glad været har forandret seg, har ikke tålt denne enorme sola.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...