AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Han plapret i vei om noe aksjefond han hadde satt en god del penger i, har gått så bra i det siste og det er penger å tjene, mente han. Er ikke dette et av de sikreste tegnene på at det er på tide å selge alt man eier og har av aksjer og aksjefond? Har en del aksjer som jeg kjøpte høsten 2008 og våren 2009, ikke tenkt så mye på det siden men kanskje jeg bør selge eller kan jeg vente et år muligens? Hva tror dere?Anonymous poster hash: a4e3b...abc
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Har du aksjefond så syns jeg du bare skal ha dem der om du skal ha dem der 5-10år ++ om du skal ut av aksjefond om 1-2år så kanskje det hadde vært smart nå, men spørs jo selvfølgelig om du har aktiv fond eller ikke, men du må jo skatte av aksjene om du tar ut utbytte nå. Anonymous poster hash: 0302d...3d9
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Hehe, de sier at når taxisjåførene snakker om hvor godt de har gjort det i aksjemarkedet, da er det på tide å selge unna alt. Anonymous poster hash: 351c5...8cc
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Hehe, de sier at når taxisjåførene snakker om hvor godt de har gjort det i aksjemarkedet, da er det på tide å selge unna alt.Anonymous poster hash: 351c5...8cc Er det er jeg har hørt også. Derfor jeg tenkte at det kanskje var på tide. Og når drosjesjåfører forteller at de har gått på en smell og panikksolgt alt sammen, så er det riktig tidspunkt for å kjøpe mye aksjer. Var det jeg gjorde sist, for 5-6 år siden. Er det sant at drosjesjåfører generelt er dummere enn andre?Anonymous poster hash: a4e3b...abc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå