Gå til innhold

Forslag til abonnemang som lønner seg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har for det meste brukt kontantkort men nå vil jeg ha et abonnemang, jeg så her om dagen at det var et abonnemang der du har 200 kr du betaler i måneden så kan du ringe så mye du vil + en del 3G. Porblemet er det at jeg ikke husker hvilket det var, har der noen å anbefale? Må helst ikke være mer enn 200 for at jeg er student og har ikke rår til stort mer :)

Anonymous poster hash: a54af...fe6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjakkmatt hos Chess har 199 kr per måned, 1000 Mb også tror jeg det er 500 sms, 500 ringeminutter og MMS.

AnonymBruker
Skrevet

TS: Jeg prøvde bestille men jeg fikk avlslag kredittsjekk?? Så leste jeg et sted at det er pga av at man har fått inkasso, at man ikke har betalt regnig?? Det har da ikke jeg :0

AnonymBruker
Skrevet

Er du myndig ? :)

AnonymBruker
Skrevet

TS: Jeg prøvde bestille men jeg fikk avlslag kredittsjekk?? Så leste jeg et sted at det er pga av at man har fått inkasso, at man ikke har betalt regnig?? Det har da ikke jeg :0

For lav inntekt i 2013.

Anonymous poster hash: 15982...ff2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Abonnement.

Anonymous poster hash: 61d4c...695
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 16 år, har aldri hatt en jobb. ...

Skrevet

Jeg er 16 år, har aldri hatt en jobb. ...

Du kan ikke skaffe deg abonnement i eget navn før du er myndig. Så du må få en av foreldrene dine til å skaffe deg abonnement.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Da står foreldrene dine ansvarlig.

For å si det sånn hadde mine unger kun kontantkort/forhåndsbetalt abonnement for ikke søren ville jeg ende opp med skyhøye regninger pga et barn. Du må vente til du er 18 år før du kan inngå en juridisk bindende avtale.

Anonymous poster hash: 49839...710

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet