Gå til innhold

Forslag til abonnemang som lønner seg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har for det meste brukt kontantkort men nå vil jeg ha et abonnemang, jeg så her om dagen at det var et abonnemang der du har 200 kr du betaler i måneden så kan du ringe så mye du vil + en del 3G. Porblemet er det at jeg ikke husker hvilket det var, har der noen å anbefale? Må helst ikke være mer enn 200 for at jeg er student og har ikke rår til stort mer :)

Anonymous poster hash: a54af...fe6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjakkmatt hos Chess har 199 kr per måned, 1000 Mb også tror jeg det er 500 sms, 500 ringeminutter og MMS.

AnonymBruker
Skrevet

TS: Jeg prøvde bestille men jeg fikk avlslag kredittsjekk?? Så leste jeg et sted at det er pga av at man har fått inkasso, at man ikke har betalt regnig?? Det har da ikke jeg :0

AnonymBruker
Skrevet

Er du myndig ? :)

AnonymBruker
Skrevet

TS: Jeg prøvde bestille men jeg fikk avlslag kredittsjekk?? Så leste jeg et sted at det er pga av at man har fått inkasso, at man ikke har betalt regnig?? Det har da ikke jeg :0

For lav inntekt i 2013.

Anonymous poster hash: 15982...ff2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Abonnement.

Anonymous poster hash: 61d4c...695
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 16 år, har aldri hatt en jobb. ...

Skrevet

Jeg er 16 år, har aldri hatt en jobb. ...

Du kan ikke skaffe deg abonnement i eget navn før du er myndig. Så du må få en av foreldrene dine til å skaffe deg abonnement.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Da står foreldrene dine ansvarlig.

For å si det sånn hadde mine unger kun kontantkort/forhåndsbetalt abonnement for ikke søren ville jeg ende opp med skyhøye regninger pga et barn. Du må vente til du er 18 år før du kan inngå en juridisk bindende avtale.

Anonymous poster hash: 49839...710

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forhåndsbetalt Talkmore. Funker som kontantkort, men billigere, og man fyller på på nett kun med noen tastetrykk. Ettersom det er forhåndsbetalt er ikke kredittsjekk nødvendig heller.

Anonymous poster hash: a1c7f...baf
AnonymBruker
Skrevet

Abonnement.

Sier du abonnement eller abonnemang?

Anonymous poster hash: 28850...497

AnonymBruker
Skrevet

Man skal skrive korrekt uansett hvordan det uttales. Det er grusomt for øynene å se slike grove skrivefeil.

Anonymous poster hash: 2c6d5...189

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Djuice har fri av SMS, ringeminutter og MMS + 1gb til 199. De har det samme med 5GB til 299. Ellers har NetCom, Chess og OneCall det samme som førstnevnte til samme pris. 1GB er forresten veldig lite om du bruker mye mobildata.

Anonymous poster hash: ff1ba...0c5
AnonymBruker
Skrevet

Man skal skrive korrekt uansett hvordan det uttales. Det er grusomt for øynene å se slike grove skrivefeil.

Anonymous poster hash: 2c6d5...189

Syreangep er grusomt for øynene. En liten skrivefeil er ikke grusomt for øynene.

AnonymBruker
Skrevet

Syreangep er grusomt for øynene. En liten skrivefeil er ikke grusomt for øynene.

466406750abc21526604ff301868251571853fc5

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Da kan jei vel byne å skrive abonnemang, resturang, prevangsjon, forsjåvitt, åsså videre. We good?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Må helst ikke være mer enn 200 for at jeg er student og har ikke rår til stort mer :)

Nei, det er du ikke. Du er skoleelev. Dette er dessuten et glitrende eksempel på hvorfor man ikke sier student når man er elev. Når du sier student antar jeg at du er myndig, og du får råd deretter. Det var veldig relevant for tråden.

Anonymous poster hash: 62f08...1af

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...