AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Hei Er det noen som har noen erfaringer med crossfit? Hvor fort kom resultatene? Hvor mye koster det? Hvor hardt er det? Anonymous poster hash: aae47...7d8
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 dytter Anonymous poster hash: aae47...7d8
Supraspinatus Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Jeg har mye erfaring med det. Resultatene kommer ikke fortere enn hvis du trener andre tilsvarende trening som sirkeltrening+styrke. Miljøet derimot gjør det mer motiverende å gå på trening slik at den store forskjellen er at flere trives med å gå der, og derfor møter opp. Nøkkel til suksess i all trening er å gjennomføre planen - skadefri. Prisen avhenger av hvor du bor. Om du skriver det så kan jeg hjelpe deg med å finne et studio (Box) i nærheten. Det er dog generelt dyrere enn vanlige gym og veldig mye dyrere enn de billigste. Der jeg trener koster det rundt 750kr mnd, men det finnes steder der prisen fort er 1000kr per mnd. Det er veldig hardt. De første timene kommer til å oppleves som intens hating, men som oftest med en god mestringsfølelse etter hvert. Det gir seg etter 3-4 økter. Merk at du kommer til å bli veldig støl i begynnelsen så det lønner seg å spise godt og hvile et par dager etter øktene i begynnelsen. Jeg tror også at mangelen på svar skyldes at du har postet denne i feil forum. Den hadde passet bedre inn i "Kosthold, trening og sport". Kanskje moderator kan flytte tråden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå