AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Er det virkelig mye vitaminer i den drikken Vitamin Well? Og har PUKKA te virkelig så fantastiske egenskaper som vanlig te ikke har? Jeg bare lurer på om det er verdt prisen? Anonymous poster hash: 9f105...dfb
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Jeg kjenner ikke til diase produktene, men jeg vet at med mindre man har en vitaminmangel vil ikke vitamintilskudd gjøre noen verdens ting. Den desidert billigste måten å få disse vitaminene på (sett bort fra vanlig kost) vil være fra en multivitaminpille. De pleier å ligge på ca. 10-30 øre per pille. Men det er selvfølgelig mulig at disse produktene smaker bedre.Anonymous poster hash: f7b13...c75
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Drikker teen fordi den smaker godt. Nå har ulike urter en virkning, men jeg tror ikke på en halleluja effekt.Anonymous poster hash: 12b6a...7dc
Supraspinatus Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Vitamin Well, og alle andre vitamintilskudd som selges i Norge har generelt veldig lite vitaminer i seg. Rett og slett fordi Norge har absurd strenge regler for hvor mye vitaminer en får pakke inn i en dose. Etter min mening en fullstendig, ubrukelig streng regulering. Så ja. Du blir lurt til å kjøpe sukkervann med lite vitaminer for en stor slump med penger. Hvorvidt du har en vitaminmangel, eller bedre kommunisert, lavere verdier enn optimal vil variere ut i fra kostholdet, og en rekke andre faktorer. Nå er det heldigvis slik at de færreste vitaminene gir alvorlige bivirkninger i for store doser. Derfor er det ikke farlig å ta tilskudd selv om du strengt tatt ikke trenger det. Og for noen så vet ikke at de trenger det før de har prøvd. Noen urter har medisinsk virkning, og det finnes mengder av dokumentasjon på dette. Virkningen er som oftest mild, og kanskje bare forsterket av placebo. Vær oppmerksom på at enkelte urter kan ha interaksjoner med legemidler.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 Har aldri hørt noen påstå at Pukka te skal ha bestemte og spesielt gode egenskaper. Derimot smaker noen av dem veldig godt. Anonymous poster hash: 10ef6...df5 3
Gjest Uhumskheter Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 Har aldri hørt noen påstå at Pukka te skal ha bestemte og spesielt gode egenskaper. Derimot smaker noen av dem veldig godt. Anonymous poster hash: 10ef6...df5 de har sånn "statement" ting på hver pakke, typ "soothing on stomach and digestion" greie. Jeg drikker de bare fordi de smaker godt.
Vulpes Skrevet 2. august 2014 #7 Skrevet 2. august 2014 Nå baserer jeg dette kun på synsing altså, men jeg personlig har ikke helt troen på sånne produkter. Jeg kjøper Pukka-te fordi de har mange koffeinfrie teer med gode smaker, that's it. Man finner dem billigere på nettet da, f.eks. på iHerb. Kjøper dem aldri i norske butikker.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #8 Skrevet 3. august 2014 Det er vel fortsatt mye billigere å kjøpe Pukka te fra UK? Jeg kjøpte sist i januar herfra. Tepris og forsendelse gjør dette mye billigere, enn å kjøpe fra iHerb. Anonymous poster hash: 10ef6...df5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #9 Skrevet 3. august 2014 .. de selger også Yogi-te rimelig, som er minst like god! Anonymous poster hash: 10ef6...df5 1
Silfen Skrevet 3. august 2014 #10 Skrevet 3. august 2014 Dersom jeg husker korrekt så kom Vitamin Well godt ut i test, men det var fordi det var lite dritt i den, ikke fordi det var mye vitaminer. Så den kan altså brukes som en sunn nok tørstedrikk når man er lei vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå