Gå til innhold

Overdel til stripete skjørt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sort og hvitt stripete skjørt. Hva slags overdel vil dere anbefale? Og skal overdelen ned i skjørtet?

Med det samme vi kjører skjørt-prat. Jeg er 32 år. Er jeg for gammel for miniskjørt? Det er anstendig lengde men det er altså ikke knelengde på det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Min mening er denne; En skjørtelengde du føler du må spørre om begynner å nærme seg grensen ;)

Overdel/topp til sort/hvitt skjørt bør nok være ensfarvet, men sort/hvitt er så nøytralt i seg selv at det burde gå supert til og med med f.eks en knall rød overdel dersom du skulle ønske det, - kombinert med knall røde sko.

Skrevet

Pinterest selvfølgelig! Takk :)

Og skjørtet dekker rumpeballene godt ;)

AnonymBruker
Skrevet

Sort og hvitt stripete skjørt. Hva slags overdel vil dere anbefale? Og skal overdelen ned i skjørtet?

Med det samme vi kjører skjørt-prat. Jeg er 32 år. Er jeg for gammel for miniskjørt? Det er anstendig lengde men det er altså ikke knelengde på det.

Så lenge du kan bøye deg og sette deg ned uten å flashe trusa så er du ikke for gammel, nei.

Anonymous poster hash: d0717...e9d

Skrevet

Min mening er denne; En skjørtelengde du føler du må spørre om begynner å nærme seg grensen ;)

Overdel/topp til sort/hvitt skjørt bør nok være ensfarvet, men sort/hvitt er så nøytralt i seg selv at det burde gå supert til og med med f.eks en knall rød overdel dersom du skulle ønske det, - kombinert med knall røde sko.

Skjørtelengden i seg selv er ikke sånn type kort-kort. Bare jeg som er uvant med å gå i skjørt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...