AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Jeg er ei jente på 20 år, som har avstandsforhold til kjæresten min. Skal møte han igjen torsdag-lørdag neste uke. Gleder meg veldig, klarer nesten ikke å tenke på noe annet. Nå er det slik at alle venninnene mine som bor i samme by er bortreist i dagene framover, så jeg har ingen å treffe. I tillegg har jeg fri fra jobb, så jeg lurer veldig på hvordan jeg skal få tiden til å gå fort. Har hatt det slik siden torsdag nå, og kjenner allerede at jeg begynner å bli veldig lei av å ikke ha noe å gjøre. Det eneste jeg gjør om dagene er å gå på butikken, lage mat, se tv, gå tur eller dra på treningssenteret. Dagene går så treigt, blir veldig frustrert. Noen som har tips til hva jeg kan fordrive tiden med de neste dagene, slik at tiden går fortest mulig frem til jeg møter han igjen? Tusen takk til alle som orker å svare Anonymous poster hash: d0d21...b5c
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Gå mer turer og tren mer. Fint å bruke tiden på slikt. Anonymous poster hash: f91e8...a0a
likeasir Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 (endret) Seriemaraton Endret 2. august 2014 av likeasir
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 Seriemaraton Det har jeg hatt, men det blir jo kjedelig i lengden det også... Håper ikke jeg virker negativ, men synes det er så meningsløst å ha så mange dager uten noe å ta meg til Anonymous poster hash: d0d21...b5c
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 Les bøker. Bad. Sol deg om det er fint vær med musikk i ørene. Joggetur. Finn et nytt sted du kan gå tur. Bak boller. Gjør noen DIY-prosjekter som du kan finne på Youtube. Anonymous poster hash: 67cd9...104
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå