Gå til innhold

Parkeringsbot .Finner ikke regningen!

Tahlia

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en parkeringsbot og finner ikke regningen. Jeg bor i rogaland. Men hvor ringer jeg? noen som kan hjelpe meg?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er det kommunens parkeringsvakter?

Du vet vel hvor du har parkert ulovlig, dvs. Bøtelegger mener du har parkert ulovlig, du trenger jo ikke være enig i boten.

Er det manglende betaling eller på offentlig vei og mot skilt el oppmerking?

I verste fall får du kjøre tilbake og finne ut hvem som inndriver bøter på plassen.

Men ikke få en til bot!

Anonymous poster hash: cc1f1...4dd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe nei jeg får vel gå ned og se da. men vet ikke om det står da. hvis det står noe .. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Neppe kommunal grun. Er vel Europark eller noen andre private.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal stå et tydelig oppslag om hvem som ved overtredelse av parkeringsbestemmelsene for området utsteder boten. Så om du går ned og kikker så vil du finne det. Og da er det bare å ringe selskapet og forklare problemet.

(Det vil jo uansett løse seg når purringen kommer, men det er bra timebetalt å gjøre denne innsatsen for å spare purregebyret. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal stå et tydelig oppslag om hvem som ved overtredelse av parkeringsbestemmelsene for området utsteder boten. Så om du går ned og kikker så vil du finne det. Og da er det bare å ringe selskapet og forklare problemet.

(Det vil jo uansett løse seg når purringen kommer, men det er bra timebetalt å gjøre denne innsatsen for å spare purregebyret. )

Bra timebetalt for å spare 64 kroner? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra timebetalt for å spare 64 kroner? :P

Dette spørsmålet tydeliggjør vel ganske godt hvorfor store deler av den oppvoksende generasjon får et presserende behov for å blottstille seg på Tv3s "luksusfellen" som en desperat siste mulighet for opprydding i privatøkonomien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette spørsmålet tydeliggjør vel ganske godt hvorfor store deler av den oppvoksende generasjon får et presserende behov for å blottstille seg på Tv3s "luksusfellen" som en desperat siste mulighet for opprydding i privatøkonomien.

Nå spørs det jo litt på hvor langt unna vedkommende bor ifra denne parkeringsplassen, men for at det skal bli greit betalt så bør det ikke ta mer enn 20 minutter, ellers så kan man jo istede jobbe 30min overtid å heller betale purregebyret, eller enkleste er jo å la være å parkere sånn at mann får bøter :)

Med vennlig hilsen en som aldri har fått purringer eller inkasso før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå spørs det jo litt på hvor langt unna vedkommende bor ifra denne parkeringsplassen, men for at det skal bli greit betalt så bør det ikke ta mer enn 20 minutter, ellers så kan man jo istede jobbe 30min overtid å heller betale purregebyret, eller enkleste er jo å la være å parkere sånn at mann får bøter :)

Med vennlig hilsen en som aldri har fått purringer eller inkasso før :)

Vel, trådstarter sa da vitterlig at det var å "gå ned og se", så jeg kan ikke forestille meg at det aktuelle stedet ligger i andre delen av fylket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ta en telefon til coop, enten sentralt eller kundeservice i Rogaland. Der vet de nok hvem som bøtelegger på Prix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...