Gå til innhold

Er det dumt å skrive i nettprofilen min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

At jeg driver med veldedig arbeid på fritida (støttekontakt, og klesinnsamling til barn og eldre i andre land). Og opptatt av dyrs rettigheter osv?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har inntrykk av at noen vil se på dette som "litt feminine aktiviteter".

Hilsen mann

Anonymous poster hash: 35439...a8a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette synes jeg du skal ta med, for det sier mye om dine verdier. Verdier er for mange veldig viktig i en partner, så å gjøre det klart at dette betyr mye for deg tror jeg er positivt. Både fordi det kan luke ut uaktuelle partnere, og få andre til å tenke "denne personen må jeg møte" hvis de ellers var usikre. Feminine aktiviteter eller ei, du gidder vel ikke bry deg om de som synes empati og uselviskhet er for feminint? Du bryr deg jo ikke om et slikt stempel, så hvorfor skal de det?

Anonymous poster hash: a43ec...550
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, skriv gjerne det, og legg til 'i tillegg er jeg mot krig og fred og sånn', så får du nok mange meldinger, skal du se.

Anonymous poster hash: 70640...6d9

• Liker 3
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Tror ikke kvinner vil se på det som feminine kvaliteter, jeg hadde ihvertfall sett på der son utelukkende positivt.

Skrevet

Hvis noen ser på det der som negativt så er det ikke henne du skal ha uansett.

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Du verden hva man lærer her på KG. Veldedighet og dyrs rettigheter er feminint? Det finnes ikke noe mer mandig enn det.

Skrevet (endret)

Vil da ikke si det er en sånn veldig feminin greie det der da! ;) Ville ikke ha sett på de tingene som en negativ ting uansett!

Endret av Kaizerr
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville syntes det var veldig positivt

Anonymous poster hash: bacc0...971
Skrevet

Det kommer an på hvor smarte de damene som du peiler deg inn på er.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sånn at det er en stor og viktig del av livet mitt. Men det blei nå engang bare sånn da jeg flytta til en ny by, og ville finne noe å drive med. Trening og turgåing driver jeg jo med. Men noe er det jo greit å skrive i feltet for "fritidsaktiviteter".

Men jeg har jo sett at det ikke er så mange andre menn på min alder som driver med det. Var bare derfor jeg tenkte noen kanskje ville se på det som sært og rart.

Jeg er ikke mor Teresa på noe måte, og det tar som sagt ikke stor plass i livet.

Skrevet

Hvis det er viktig for deg at jenta også interesserer seg for dette, er det nok en god ide å skrive det :-) Og uansett, hvis en jente velger å ikke date deg på grunn av det, så er hun ikke den riktige for deg.

Skrevet

GOGOGO! Selvfølgelig skal du skrive det! Det viser at du er en mann som bryr deg masse om andre, og de som ikke er like heldige som deg! Hvilken dame ønsker seg vel ikke en mann som driver med veldedig arbeid? :wow:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tatt med en linje om at du digger amerikansk fotball også. Du trenger ikke å like det på ordentlig, men det er grisemaskulint, og vil skape en balanse i profilen din.

Fordelen med å velge akkurat amerikansk fotball er at ingen har greie på det, så du kan være 100% trygg på at du ikke blir quizet om det på en date.

Lykke til.

Anonymous poster hash: 6909c...d7f
Skrevet

Formuler det på en slik måte som du gjorde i ditt andre innlegg. Dvs få med at det er noe du driver med men ikke skriv det på en slik måte at det virker som det er bare det du driver med og brenner for.

Bra at folk engasjerer seg!

Burde vært flinkere til det selv..

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er sant skal du skrive det. Uansett om du får positiv eller negativ respons her.

Du er jo ikke ute etter flest mulig svar, men å finne EN som liker deg slik du er. Anonymous poster hash: 68cdc...707 Anonymous poster hash: 68cdc...707

AnonymBruker
Skrevet

Formuler det på en slik måte som du gjorde i ditt andre innlegg. Dvs få med at det er noe du driver med men ikke skriv det på en slik måte at det virker som det er bare det du driver med og brenner for.

Bra at folk engasjerer seg!

Burde vært flinkere til det selv..

Jepp. Tror jeg går for den. Kun ett par korte setninger, og hvis noen er nysgjerrige på det punktet, så forteller jeg det bare som det er :)

Er som sagt ikke ute etter å redde verden, men greit å bruke tida på litt andre ting enn tv-titting innimellom :)

Skrevet

Jeg synes det er utelukkende positivt å ta med.

Skrevet

At jeg driver med veldedig arbeid på fritida (støttekontakt, og klesinnsamling til barn og eldre i andre land). Og opptatt av dyrs rettigheter osv?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har inntrykk av at noen vil se på dette som "litt feminine aktiviteter".

Hilsen mann

Helt nydelig at menn er med på sånt:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde tenkt at det bare var positivt :)

AnonymBruker
Skrevet

Mye bedre enn alle de sportslige aktivitetene de fleste ramser opp med bilda av seg selv på sykkelen, på en isbre, på Kilimanjaro, på båten, i skibakken, under vann osv osv. Blir sliten bare av å se på.

Anonymous poster hash: 0ce39...5f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...