AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Hei. Jeg skal begynne å jobbe i barnehage og lurer på hvordan sko pleier man å ha på seg inne. Hører at mange bruker crocs, men dem synes jeg ikke er så fine. Tips? Anonymous poster hash: 41e3a...7d0
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Hvilke sko, mener du vel? Du bør ha gode sko med god støtte og god lufting, type sandaler eller Birkenstock, alternativt Ecco. Du skal stå, gå og løfte hele arbeidsdagen, og du skal holde i jobb i mange år. Gode sko er derfor alfa og omega. Crocs kanndu ha til å bytte med dersom du skulle få våte godsko.Anonymous poster hash: 8511d...f1e
Gjest Trollkarlen Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Da jeg jobbet i barnehage brukte jeg noen crocs. Hvorfor må de være fine?!
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Hmm.. Tenker du da type-sandaler? Jeg er helt enig at de burde være behagelig å ha på, og de må være av god kvalitet. Men jeg vil også ha sko som passer til både langbukse, shorts og kanskje kjole+tights eller noe. Klær og mote er ikke akkurat min greie, så jeg synes dette er litt vanskelig. :O Anonymous poster hash: 41e3a...7d0
Gjest Whitestripes Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 Jeg har jobbet i barnehage i mange år, og det er kjempeviktig å ha gode innesko. En går og står veldig mye, så jeg får i hvert fall vonde føtter og rygg hvis jeg har dårlige innesko. Jeg vil anbefale deg noen skikkelige sandaler, f.eks Spotec eller Ecco. Det er de inneskoene jeg har hatt best erfaring med. Og tro meg, klær og mote og barnehage er ikke noe som lar seg kombinere Jeg bruker bare klær jeg ikke er så redd for når jeg er på jobb. Stort sett jeans og en topp/skjorte/genser. Man kan ikke stæsje seg opp når man jobber i barnehage. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #7 Skrevet 2. august 2014 Birkenstock! Veldig fine, men dyre Anonymous poster hash: 0f536...3d8
Gjest lipgloss Skrevet 3. august 2014 #8 Skrevet 3. august 2014 Hvorfor bruke sko,kan du ikke heller gå barbeint,mye bedre og sunnere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå