Gå til innhold

Dater en gutt som er like høy som meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.. om ikke litt lavere. Jeg er 170 ca. Går det ann å date en som er like høy som meg, eller bittelitt lavere? Eller blir det "rart"?? :(

Anonymous poster hash: 528a6...98f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Rart" er noe som kun finnes i ditt hode. Ja, det går an å date en fyr som er omtrent like høy som deg.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

det går helt fint

hadde i ungdommen en kjæreste som var lavere enn meg og siden jeg var 158 og ikke spesielt høy til jente å vere så var han som mann ganske lav, men fy søren så mandig og kjekk han var :-)

han ble senere gift med ei på 170

Anonymous poster hash: 69e63...0cf
Skrevet

Jeg vil ikke si det blir rart! Selv liker jeg menn som er høyere enn meg, men hadde ikke synes det hadde vært rart å date en som hadde vært like høy eller lavere enn meg.

Skrevet

.. om ikke litt lavere. Jeg er 170 ca. Går det ann å date en som er like høy som meg, eller bittelitt lavere? Eller blir det "rart"?? :(

nei.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke rart.

Jeg kunne godt datet en som var like høy som meg, så lenge han hadde bredere skuldre, og bredere generelt, så han kunne holdt rundt meg :)

Anonymous poster hash: 08136...bed
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor bry seg om noe som er så ubetydelig? Min samboer er selv 170, jeg er 168. Det er ikke noe jeg tenker på overhodet i hverdagen. Det er uansett ikke det som teller.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Fin kyssehøyde. :plystre:

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe å bekymre seg over med mindre du har store problemer med det selv :)

Skrevet

Det du faktisk sier her er at du i utgangspunktet synes det er greit selv, men hvordan samfunnet ser på det faktisk vil veie tyngst i denne sammenhengen.

Jeg har ikke hørt om du får noen medalje hvis du velger det som over 51% måtte mene og tro om dette men det kan jo være siden du spør? Det er jo helt klart at du isåfall gjør et ganske stort personlig offer.

Skrevet

Det har virkelig ingenting å si. Jeg er selv 174 og har vært sammen med et par menn som har vært litt lavere. Jeg gikk med høye hæler for det ;)

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvis du er trygg på deg selv skal det gå fint det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke det er rart, og så lenge dere har det fint sammen synes jeg ikke høyde burde være noen hindring! Jeg liker egentlig best gutter på min egen høyde eller litt høyere, hvis forskjellen blir for stor synes jeg ting blir litt kronglete! (Selv om det er veldig deilig å føle seg liten og søt). Synes du skal kjøre på jeg! :-)

Skrevet

Eksen min var 173, jeg er 175. Brøy meg lite, det var da andre ting jeg falt for.

Skrevet

Og problemet er?

Liker du personen så kjør på! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...