Gjest boltiten Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Jeg har en Levis-jakke der ene siden krøller seg når jakka er åpen (og det er den jo som regel). Det er liksom en loddrett brett på høyre side der knappene er, mellom knappene og brystlomma - slik at jakka krøller seg innover når jeg går med den. (Skjønner?) Jeg har prøvd å stryke den (og vaske den) uten at problemet forsvinner. Noen som har gode forslag til hva jeg kan gjøre?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Når du har vasket og strøket den uten at det hjelper, så må det være en feil på stoffet i jakka? Anonymous poster hash: 41181...31d
Gjest boltiten Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Det er en jakke med relativt tynt stoff, uten at jeg kan si så mye mer. Mener kanskje det skjedde etter at jeg vasket den en gang for lenge siden.
Livet er godt Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Du kan kjøpe strykeviselin og feste på innsiden av jakken, der den bretter seg. (Du kjøper det i stoff eller garnbutikker, og stryker det på med strykejern.) Det gjør stoffet litt stivere.
Gjest boltiten Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Takk for svar. Jeg vasket den en gang til, og hang den til tørk, og den ble litt stivere av det. Har brukt den en gang og det gikk veldig bra. Får se hva som skjer når den mykner litt mer etter bruk. Hvis jeg får problem med den igjen, skal jeg følge rådet ditt. Tusen takk.
Gjest Tigress Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Du kan presse jakka også, det brukar å gjere underverk, altså.
Gjest boltiten Skrevet 12. august 2014 #7 Skrevet 12. august 2014 Du kan presse jakka også, det brukar å gjere underverk, altså. Takk for godt råd. Foreløpig trenger jeg bare regnjakke her i Bergen...
Gjest Tigress Skrevet 13. august 2014 #8 Skrevet 13. august 2014 Takk for godt råd. Foreløpig trenger jeg bare regnjakke her i Bergen... Hæ?
Gjest boltiten Skrevet 14. august 2014 #9 Skrevet 14. august 2014 Hæ? Jeg mener bare at det ikke har vært typisk dongerijakkevær her den siste uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå