Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lets talk about dpo and symptoms! Hvor i dpoland er dere nå og hva slags symptomer har dere evt? :popcorn:

Anonymous poster hash: 4c769...468
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til tross for nøyaktige sykluser hver mnd, er denne syklusen veldig forvirrende :P Så aner ikke eksakt dpo. Skulle ha el den 17, men den ble visst 10 dager senere denne syklusen! Så enten er jeg 16 dpo eller 7 dpo :P har hvertfall mye symptomer.

-Føles som mensen kommer hele tiden

-Først ble brystvortene ømme men så ble hele brystet ømt(vondt når jeg går)

-Hadde faktisk metallsmak i munnen i dag morges, men vet ikke om det kommer av noe annet.

Føler meg veldig annerledes denne syklusen, så enten er mensen på vei eller kanskje det bor noen inni her :)

Har tatt teser men kun negativ. Bestilte de fra Ebay(kina) for 13 kr men regner med de er pålitelige :) hva med deg ? Og flere? :)

Skrevet

Ca 12 DPO! :)

- tunge og ømme bryster

- mye luft i magen og obstipasjon (skjer aldri til vanlig!)

- utrolig trøtt, sov 1 t etter å ha ryddet i huset i dag.

- moody..

-'kvalm morgen og kveld.

Lurer på hva dette er! Håper det er en spire... :)

Skrevet

Ca 12 DPO! :)

- tunge og ømme bryster

- mye luft i magen og obstipasjon (skjer aldri til vanlig!)

- utrolig trøtt, sov 1 t etter å ha ryddet i huset i dag.

- moody..

-'kvalm morgen og kveld.

Lurer på hva dette er! Håper det er en spire... :)

Krysser fingene for deg :) !!

Skrevet

19 dpo.

Har fått influensa, så jeg tror alt blir forsterka av det...

Kvalm, innmari trøtt, tissetrengt, murringer i magen, sultfølelse, helt syykt masse luft i magen (våkna av at jeg prompa i dag :flau: ), pms-symptomer (men ingen mensen)

Jeg tester negativt da, så skjønner ikke helt hva jeg skal tro :(

Skrevet

Oi, så spennende! Dere har jo masse symptomer, blir kjempespennende å høre hvordan det går :)

Jeg er 7 dpo, og her skjer det lite. Bortsett fra at jeg har litt stikking/strekking rett over underlivet som jeg har veldig lyst til at skal være festesmerter :P. Også er jeg hormonell og bare griner idag, men det kan ha så mange grunner....ah, festlig :P.

Skrevet

3 dpo og null symptomer. Men det er jo uansett for tidlig å merke noe da ;)

Skrevet

5 dpo og det eneste jeg merker er tunge, store boobs ;) Siden det enda er litt for tidlig til å merke no graviditetssymptomer, er dette vel et pms symptom.

Skrevet

7 dpo! Vonde pupper og småstikking i magen. Begge deler pleier jeg å ha før tr såeeh..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...