AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Lets talk about dpo and symptoms! Hvor i dpoland er dere nå og hva slags symptomer har dere evt? Anonymous poster hash: 4c769...468
Misho Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Til tross for nøyaktige sykluser hver mnd, er denne syklusen veldig forvirrende Så aner ikke eksakt dpo. Skulle ha el den 17, men den ble visst 10 dager senere denne syklusen! Så enten er jeg 16 dpo eller 7 dpo har hvertfall mye symptomer. -Føles som mensen kommer hele tiden -Først ble brystvortene ømme men så ble hele brystet ømt(vondt når jeg går) -Hadde faktisk metallsmak i munnen i dag morges, men vet ikke om det kommer av noe annet. Føler meg veldig annerledes denne syklusen, så enten er mensen på vei eller kanskje det bor noen inni her Har tatt teser men kun negativ. Bestilte de fra Ebay(kina) for 13 kr men regner med de er pålitelige hva med deg ? Og flere?
lillemeg90 Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Ca 12 DPO! - tunge og ømme bryster - mye luft i magen og obstipasjon (skjer aldri til vanlig!) - utrolig trøtt, sov 1 t etter å ha ryddet i huset i dag. - moody.. -'kvalm morgen og kveld. Lurer på hva dette er! Håper det er en spire...
Misho Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Ca 12 DPO! - tunge og ømme bryster - mye luft i magen og obstipasjon (skjer aldri til vanlig!) - utrolig trøtt, sov 1 t etter å ha ryddet i huset i dag. - moody.. -'kvalm morgen og kveld. Lurer på hva dette er! Håper det er en spire... Krysser fingene for deg !!
malucca Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 19 dpo. Har fått influensa, så jeg tror alt blir forsterka av det... Kvalm, innmari trøtt, tissetrengt, murringer i magen, sultfølelse, helt syykt masse luft i magen (våkna av at jeg prompa i dag ), pms-symptomer (men ingen mensen) Jeg tester negativt da, så skjønner ikke helt hva jeg skal tro
Gjest saya Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Oi, så spennende! Dere har jo masse symptomer, blir kjempespennende å høre hvordan det går Jeg er 7 dpo, og her skjer det lite. Bortsett fra at jeg har litt stikking/strekking rett over underlivet som jeg har veldig lyst til at skal være festesmerter . Også er jeg hormonell og bare griner idag, men det kan ha så mange grunner....ah, festlig .
Skyblue Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 3 dpo og null symptomer. Men det er jo uansett for tidlig å merke noe da
Skyblue Skrevet 5. august 2014 #8 Skrevet 5. august 2014 5 dpo og det eneste jeg merker er tunge, store boobs Siden det enda er litt for tidlig til å merke no graviditetssymptomer, er dette vel et pms symptom.
Saraby Skrevet 5. august 2014 #9 Skrevet 5. august 2014 7 dpo! Vonde pupper og småstikking i magen. Begge deler pleier jeg å ha før tr såeeh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå