AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Jeg er slank og har timeglassfasong. Er 160cm høy, bruker str xs, 60cm midje, men har store pupper 65F. Jeg sliter med å finne overdeler som passer fasongen min. Ender bare opp med å se tykk og oppblåst ut da genserene står rett ut fra puppene og ned. Jeg har skapet fult av Acne gensere, som er mitt favorittmerke, men må bare innse at de ikke passer kroppen min. Jeg vil fremheve midjen min, men uten at en genser sitter klistret inntil kroppen. Litt løs og samtidig innsvinget i midjen. Noen som vet om merke/butikk som har det? Anonymous poster hash: f748b...5a9
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Har akkurat samme problem så skal følge med her. Anonymous poster hash: a3245...297
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Har akkurat samme problem så skal følge med her.Anonymous poster hash: a3245...297 Åh, faktisk godt å høre at vi er flere. Ingen av mine venner skjønner min irritasjon Jeg er fornøyd med å være petite og timeglass, men det er så utrolig frustrerende å ikke finne klær som sitter bra. Anonymous poster hash: f748b...5a9
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 Du kan ta en kikk på pepperberry.com Takk! Genialt at man kan søke klær etter kroppsfasong. Dessverre var ingenting der i min stil, men den siden var et super tips Anonymous poster hash: f748b...5a9
Gjest Lille-pus Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 Fasongsydde gensere finner du bl.a her: http://www.johnsmedley.com/uk/womens/shop-by-collection/wool-classics. Billige er de ikke, men kanskje teller etisk produksjon og dyrevelferd i alle ledd mer enn billigst mulige varer?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #7 Skrevet 2. august 2014 http://www.asos.com/Women/Petite/Cat/pgecategory.aspx?cid=4177 Finnes mye fint på Asos petite Anonymous poster hash: 57324...bb2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #8 Skrevet 2. august 2014 Og flere av modellene på nelly.com har silikonpupper og er små, så man kan få et reelt bilde på hvordan det vil se ut. Finnes også en haug med bloggere som er små med silikonpupper, dere kan se hva de har på seg Anonymous poster hash: 57324...bb2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #9 Skrevet 3. august 2014 Fasongsydde gensere finner du bl.a her: http://www.johnsmedley.com/uk/womens/shop-by-collection/wool-classics. Billige er de ikke, men kanskje teller etisk produksjon og dyrevelferd i alle ledd mer enn billigst mulige varer? Takk, supert tips! Prisen er ok den, kvalitet over kvantitet Anonymous poster hash: f748b...5a9
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #10 Skrevet 3. august 2014 Og flere av modellene på nelly.com har silikonpupper og er små, så man kan få et reelt bilde på hvordan det vil se ut. Finnes også en haug med bloggere som er små med silikonpupper, dere kan se hva de har på seg Anonymous poster hash: 57324...bb2 Selv leser jeg ikke blogger. Har du tips til lave bloggere med timeglassfigur? Anonymous poster hash: f748b...5a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå