AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Har vært sammen med typen i litt over 5 år, er 30. Mye av tiden har gått mef i avstandsforhold. Han har vært en regelrett jerk i 2 av disse 5 årene. Jeg ofret alt for han og nå har han vel innsett at jeg faktisk er det beste han kan få. Jeg vet ikke hva det er, for han har vært alle tiders det siste året. Han lytter, ringer og svarer tlf uansettom han så måtte være i møte. Jeg derimot, har fått smaken på det søte liv. Jeg bryr meg langt mindre enn før og har fått mye oppmerksomhet fra super snille menn. Han har barn fra før. Han kommer i krangler med kollegaer og ledere. Han har allikevel kommet seg opp fra hengemyra hvor han var lenge. Jeg var der for han hele tiden. Han er en smule humørsyk, men det er jeg også. Han gir meg komplimenter osv. Nå sier han at han skal overraske meg. Jeg vet at han skal fri! Emosjonelt er det mer avstand mellom oss nå enn før. Jeg har fått meg en god jobb og føler meg både mer økonomisk selvstendig og følelsesmessig selvstendig. Kan være fordi jeg ikke har sett han på lenge også. Jeg har aldri vært sikker på at det er han jeg vil ha, men har heller ikke elsket andre. Hans pakke innebærer at jeg blir stemor, at jeg er den med kapital, den som får lån, den som har best karrieremuligheter. Jeg er allikevel " gammel" og kan ikke være sikker på å møte noen andre, og om jeg gjør det, tar det uansett lang tid for meg å kjenne en ny partners sanne ansikt. Freaker ut avringkjøpet hans. Råd trenger jeg sårt!Anonymous poster hash: 56711...bfe
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 La mannen gå. Om han frir så takker du nei. Anonymous poster hash: 2edf7...69b 1
Gjest Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Høres ut som om magefølelsen din sier "run for the hills". Kanskje du burde høre på den? Strengt tatt skulle du avsluttet dette forholdet for flere år siden. Det blir ikke mer rett fordi feilene har pågått lenge. Mulig han kjøper ring fordi han føler st du er på vei til å skli vekk fra han.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Om du føler at det emosjonelle er i en større avstand mellom dere nå enn det har vært før, til tross for at dere har vært sammen i fem år, så bør du jo selvsagt takke nei til frieriet. Så får man håpe at han er av typen som frir når det ikke er tilskuere. Eventuelt kan jo du bryte forholdet før det går så langt.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 Bryt nå før han rekker å fri. Anonymous poster hash: 5bf1f...cd5 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 Jeg vil ikke forlate han heller, bare misliker ideen om ekteskap. Han har indirekte hintet i 3 år, altså drn gangen han var dust. Nå som alt tilsynelatende er bra fordi han har gjort alt det jeg har bedt om for at vi skal ha det bra, stoler jeg fortsatt ikke på at det varer evig. Sånn ting er nå, er han en god kjæreste, men han brente ekteskapsbruen for flere år siden. I dag måtte jeg avvise en middag med en kollega, fordi jeg tross alt har type. Det legger mange begrensninger på livet, men sånn er det å være i forhold. Jeg håper innerst inne at ting går seg til, at vi kan gjenfirenes og finne tilbake litt lidenskap, også håper jeg at han fortsetter å være sånn han har vært det siste1, 5 året. Men det å gifte seg har i mitt hode blitt rene tvangstrøya, også blir jeg så irritert over athan tar seg den friheten å tenke at all dritten er gglemt.Ekteskap er ikke løsningen, men kvalitetstid sammen, bygge tillit. Kan godt gifte meg om 10 år hvis ting er bra. Motivet hans for ekteskapet er vel som noen sier, at han er redd for å miste meg. Og det i seg selv er feil grunnlag. Jeg aner ikke hva jeg skal si.Må få sagt noe så han sskjønner at ekteskap er uaktuelt nå.Anonymous poster hash: 56711...bfe
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 Fortell det til ham slik du forteller det her, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå