Gå til innhold

The Killing sesong 4

Anbefalte innlegg

Gjest New_Girl
Skrevet

Var bare 6 episoder, så de gikk raskt unna ;)

Likte denne sesongen veldig godt, spenning hele veien og Holder var ekstra heit!

Flere som har sett ferdig, eller begynt å se?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Anastasia
Skrevet

Holder er HOT! Er sesong 4 ute allerede? Jeg ble helt hekta på den første. Men hun agent Linden irriterer meg. Virker jo helt ustabil.

Gjest New_Girl
Skrevet

Holder er HOT! Er sesong 4 ute allerede? Jeg ble helt hekta på den første. Men hun agent Linden irriterer meg. Virker jo helt ustabil.

Den kom ut i går :)

Hun har issues ja, men liker henne likevel.Og digger at hun er sminkeløs, da er hun mye mer troverdig i forhold til karakteren sin.

• Liker 3
Skrevet

Startet på sesong 1 igår, syntes det virket helt konge! :)

• Liker 1
Gjest Ciegus
Skrevet

Er det bare 6 episoder??? :(

Elsker den serien! Linden irriterer vettet av meg også, men hun har hvertfall en troverdig personlighet, og gjør serien god.

Skrevet

Så ferdig sesong 4 i natt, klarte ikke slutte å se. Så spennende. Elsker Holden og Linden sammen.

Likte slutten, skal ikke røpe noe men jeg ble rørt til tårer.

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Så ferdig sesong 4 i natt, klarte ikke slutte å se. Så spennende. Elsker Holden og Linden sammen.

Likte slutten, skal ikke røpe noe men jeg ble rørt til tårer.

Slutten var nydelig!

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker Linden jeg, synes rollefiguren hennes er ekte, jordnær og troverdig.

• Liker 1
Skrevet

Så ferdig nå. Det var så spennende, men jeg ble litt skuffa over at det bare var 6 episoder. Burde vært fler :popcorn:

Og slutten var litt for forutsigbar og det var litt for "happy ending" i forhold til ellers i serien.

Skrevet

Hvor lenge fortsetter de å etterforske mordet på Rosie Larsen? Fortsetter det ut i sesong 3 og 4? Liker serien, men skulle gjerne sett at de begynte på en ny sak, føler de har strukket Larsen mordet langt nok...

Gjest Ciegus
Skrevet

Hvor lenge fortsetter de å etterforske mordet på Rosie Larsen? Fortsetter det ut i sesong 3 og 4? Liker serien, men skulle gjerne sett at de begynte på en ny sak, føler de har strukket Larsen mordet langt nok...

Blir ferdig med det i sesong 2.

Skrevet (endret)

Det virker som de har hatt et veldig lite budsjett denne sesongen. I første episode i sesong 4 for eksempel, så viser de ingen av de døde ofrene i det huset hvor hele familien har blitt drept. De viser bare litt enkelt blodsprut på veggene.

Ellers er jeg fan av serien. Men synd at de ikke viste en recap i første episoden, jeg husker ikke så godt fra forrige sesong.. :(

Endret av mkgleez
Gjest New_Girl
Skrevet

Det virker som de har hatt et veldig lite budsjett denne sesongen. I første episode i sesong 4 for eksempel, så viser de ingen av de døde ofrene i det huset hvor hele familien har blitt drept. De viser bare litt enkelt blodsprut på veggene.

Ellers er jeg fan av serien. Men synd at de ikke viste en recap i første episoden, jeg husker ikke så godt fra forrige sesong.. :(

Skulle gjerne hatt en "previously on..." Ja. Satt å klødde meg litt i hodet i begynnelsen, for jeg husket så lite fra sesong 3.

• Liker 1
Skrevet

Hva syns dere om slutten? Jeg så akkurat den siste episoden nå, og syns det er litt trist at serien er slutt :( haha! tv-nerd much :P

Linden og Holder hadde ikke noe romantisk mellom seg i den siste scenen, hadde de?

Skrevet

Så ferdig i går. Lite med bare 6 episoder! Synd det er slutt! Men 6 spennende episoder!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...