Gjest New_Girl Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Var bare 6 episoder, så de gikk raskt unna Likte denne sesongen veldig godt, spenning hele veien og Holder var ekstra heit! Flere som har sett ferdig, eller begynt å se? 2
Gjest Anastasia Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Holder er HOT! Er sesong 4 ute allerede? Jeg ble helt hekta på den første. Men hun agent Linden irriterer meg. Virker jo helt ustabil.
Gjest New_Girl Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Holder er HOT! Er sesong 4 ute allerede? Jeg ble helt hekta på den første. Men hun agent Linden irriterer meg. Virker jo helt ustabil. Den kom ut i går Hun har issues ja, men liker henne likevel.Og digger at hun er sminkeløs, da er hun mye mer troverdig i forhold til karakteren sin. 3
Chiqette Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Startet på sesong 1 igår, syntes det virket helt konge! 1
Gjest Ciegus Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 Er det bare 6 episoder??? Elsker den serien! Linden irriterer vettet av meg også, men hun har hvertfall en troverdig personlighet, og gjør serien god.
mamma_mia Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 Så ferdig sesong 4 i natt, klarte ikke slutte å se. Så spennende. Elsker Holden og Linden sammen. Likte slutten, skal ikke røpe noe men jeg ble rørt til tårer. 1
Gjest New_Girl Skrevet 2. august 2014 #7 Skrevet 2. august 2014 Så ferdig sesong 4 i natt, klarte ikke slutte å se. Så spennende. Elsker Holden og Linden sammen. Likte slutten, skal ikke røpe noe men jeg ble rørt til tårer. Slutten var nydelig! 1
mamma_mia Skrevet 2. august 2014 #8 Skrevet 2. august 2014 Jeg liker Linden jeg, synes rollefiguren hennes er ekte, jordnær og troverdig. 1
Doge Skrevet 3. august 2014 #9 Skrevet 3. august 2014 Så ferdig nå. Det var så spennende, men jeg ble litt skuffa over at det bare var 6 episoder. Burde vært fler Og slutten var litt for forutsigbar og det var litt for "happy ending" i forhold til ellers i serien.
Mariahamm Skrevet 3. august 2014 #10 Skrevet 3. august 2014 Hvor lenge fortsetter de å etterforske mordet på Rosie Larsen? Fortsetter det ut i sesong 3 og 4? Liker serien, men skulle gjerne sett at de begynte på en ny sak, føler de har strukket Larsen mordet langt nok...
Gjest Ciegus Skrevet 3. august 2014 #11 Skrevet 3. august 2014 Hvor lenge fortsetter de å etterforske mordet på Rosie Larsen? Fortsetter det ut i sesong 3 og 4? Liker serien, men skulle gjerne sett at de begynte på en ny sak, føler de har strukket Larsen mordet langt nok... Blir ferdig med det i sesong 2.
mkgleez Skrevet 3. august 2014 #12 Skrevet 3. august 2014 (endret) Det virker som de har hatt et veldig lite budsjett denne sesongen. I første episode i sesong 4 for eksempel, så viser de ingen av de døde ofrene i det huset hvor hele familien har blitt drept. De viser bare litt enkelt blodsprut på veggene. Ellers er jeg fan av serien. Men synd at de ikke viste en recap i første episoden, jeg husker ikke så godt fra forrige sesong.. Endret 3. august 2014 av mkgleez
Gjest New_Girl Skrevet 3. august 2014 #13 Skrevet 3. august 2014 Det virker som de har hatt et veldig lite budsjett denne sesongen. I første episode i sesong 4 for eksempel, så viser de ingen av de døde ofrene i det huset hvor hele familien har blitt drept. De viser bare litt enkelt blodsprut på veggene. Ellers er jeg fan av serien. Men synd at de ikke viste en recap i første episoden, jeg husker ikke så godt fra forrige sesong.. Skulle gjerne hatt en "previously on..." Ja. Satt å klødde meg litt i hodet i begynnelsen, for jeg husket så lite fra sesong 3. 1
mkgleez Skrevet 5. august 2014 #14 Skrevet 5. august 2014 Hva syns dere om slutten? Jeg så akkurat den siste episoden nå, og syns det er litt trist at serien er slutt haha! tv-nerd much Linden og Holder hadde ikke noe romantisk mellom seg i den siste scenen, hadde de?
MissStiles Skrevet 8. august 2014 #15 Skrevet 8. august 2014 Så ferdig i går. Lite med bare 6 episoder! Synd det er slutt! Men 6 spennende episoder!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå