AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Hvor lenge er det "normalt" å være sint og lei seg etter utroskap? Det er ikke slik at jeg tenker på det annenhver time gjennom hele dagen lenger, men i går kjente jeg at sinnet kom tilbake igjen... Er det rart å fortsatt tenke på det flere måneder senere? Usj, jeg hadde ikke lett for å bli trygg på mennesker etter barndommen min, men jeg trodde han var til å stole på... Anonymous poster hash: 1e5c5...fa8
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Flere måneder, ja jeg vil si det er normalt. Har du rundet et år, er det på tide å komme seg videre. Anonymous poster hash: c66ac...4eb
Gjest brutal_mann Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Flere år er ikke unormalt. Dog, med bevisst bearbeiding bør det gi seg etter at en har fått sortert tanker, følelser og relasjonen. 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Her er det straks to år siden. Jeg har fortsatt dager der jeg er så sint at jeg tror jeg skal kaste opp ved å se på han. Men det er mye mindre av det nå enn i starten. Men jeg tror det er mindre av det fordi følelsene mine sakte men sikkert dør. .. Utroskapen skjedde da vi akkurat hadde fått et barn, og mannen da selvfølgelig hadde funnet den store kjærligheten og flyttet ut før jeg omtrent var hjemme fra sykehuset. Jeg satt der alene med et sykt barn som bare skrek og skrek, og bodde langt unna familie. Det tok noen måneder før vi fant tilbake (ja, du kan lure på hvorfor vi fant tilbake. Men lite søvn og det høyeste ønske var søvn, så tror jeg at jeg kunne gått inn i en pakt med djevelen for en natt med søvn..) Uansett, jeg tror aldri jeg hadde tilgitt hvis det ikke hadde vært fordi vi hadde et barn sammen, og særlig fordi barnet var sykt og jeg følte meg så alene.. Jeg tror det er derfor jeg ikke har kommet over det enda og antageligvis aldri vil gjøre det. Jeg er nok på vei til å bli bitter også. Når jeg tenker over hva jeg har mistet, som jeg trodde jeg hadde. At hele fremtiden er endret. At jeg som trodde vi skulle få flere barn og leve lykkelig, nå så har vi ett barn og jeg vet at vi ikke får fler og at vi aldri i verden blir gamle sammen.Anonymous poster hash: 3e15f...91c 1
Fjellhare Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 Hvorfor blir du sint på ham? Du valgte ham, du trodde ham, og utro gutter kan man lukte på mils avstand. Du gjorde en feil, tilgi deg selv, og velg en skikkelig gutt neste gang. Gutter man kan stole på trenger man ikke å tro at man kan stole på, tro har man kjærker til.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 Ofte er det de du tror det minst om som er det verste. Hvis det er en gutt som er typen til dette, så vil man ikke bli så overrasket/sjokkert. For alle kan være utro, men du kan stort sett ikke lukte det.. Og jeg snakker ikke om kun egen erfaring, men om mange jeg kjenner også. Flere som har vært utro som ingen, inkludert partneren aldri hadde trodd det om.Anonymous poster hash: 3e15f...91c 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #7 Skrevet 2. august 2014 Vi hadde kjent hverandre som venner før vi ble sammen, og han virket veldig ordentlig. Ja da, jeg gjorde en feil ved å stole på ham, men tror du ikke jeg allerede har bebreidet meg selv mer enn det som er konstruktivt? Jeg er ikke typen som liker "bad boys" og han virket på ingen måte som en "bad boy". Hadde han vært kjent som notorisk utro, hadde jeg sikkert bare hatt meg selv å takke. Jeg er sint fordi han har gitt seg ut for å være annerledes enn det han er, og lovet en del, men så kastet de løftene ut av vinduet. Anonymous poster hash: 1e5c5...fa8
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #8 Skrevet 2. august 2014 Og jeg sender mye sympati til deg med innlegg # 4. Utroskap må være ekstra fryktelig når man har barn sammen Anonymous poster hash: 1e5c5...fa8 1
Gjest Whitestripes Skrevet 2. august 2014 #9 Skrevet 2. august 2014 Hvorfor blir du sint på ham? Du valgte ham, du trodde ham, og utro gutter kan man lukte på mils avstand. Du gjorde en feil, tilgi deg selv, og velg en skikkelig gutt neste gang. Gutter man kan stole på trenger man ikke å tro at man kan stole på, tro har man kjærker til. Ok, den luktesansen der skulle jeg likt å ha, du. For øvrig synes jeg du er en smule naiv i tankegangen din. Tror du man med viten og vilje velger en partner som man tror kan være utro? TS: Det er nok ikke uvanlig at både sinne, skuffelse og blandede følelser i lang tid etter utroskap. Tilliten er brutt, og det er en lang prosess å bygge den opp igjen.
Gjest Jon blund Skrevet 2. august 2014 #10 Skrevet 2. august 2014 Pleier å ta en stund, fortell litt mer om hva som skjedde?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #11 Skrevet 2. august 2014 se på det på denne måten: Hva får DU ut av å bli sint eller lei deg fordi han var en idioit? På hvilket måte vil det berike livet ditt? Største hevnen man kan gi en utro mann er ved å klare deg flott og bra, vise at du ikke har noe problem i ettertid og at du klarer deg bedre enn når dere var sammen. Anonymous poster hash: 73433...576
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #12 Skrevet 2. august 2014 Jeg har virkelig prøvd å gjøre andre ting, og det er slutt på at jeg blir sittende og kverne over dette. Men følelsen av å være lei seg og skuffet er ikke så lett å gjøre noe med, dessverre. Som sagt, jeg har funnet på ting å gjøre, og jeg tenker på ting jeg kan gjøre uten ham senere. Allikevel klarer jeg ikke å føle samme gleden som jeg gjorde. Jeg går rundt med en klump i magen. Selv om jeg skulle vise frem en fasade hvor jeg er sååå glad, føles det hult og kunstig når jeg fortsatt sørger på innsiden. Anonymous poster hash: 1e5c5...fa8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå