AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Møtte en mann for noen uker siden og vi var en gjeng som hadde det veldig gøy sammen noen dager. Da var han opptatt av å være sammen med meg osv.. Når vi reste hver for oss har han sendt litt meldinger men ikke mye. Vi bor i forskjellig by, men han skal komme hit om noen helger. Men når vi har snakket har han sagt enkelte ting. Blant annet når jeg sa at jeg trengte en mann som kunne stille opp i forhold til enkelte ting sa han at han kunne det. Han har også invitert meg til hannes by på festival og han spurte om jeg ville bli med han og noen kompiser på reise i januar. Fordi vi har noen felles interesser. Sånn sett virker han jo litt gira på kontakt, men tenker han hadde tatt mer kontakt om han hadde vært interessert. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: d2f4c...bd7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Jeg hadde kjørt feil på ferie og sa til han fordi han spurte hvordan det hadde gått å kjøre så langt og når jeg forklarte situasjonen sa jeg at jeg trengte en mann som kunne kjøre bil fordi jeg likte det ikke. Da sa han at det kunne han. Anonymous poster hash: d2f4c...bd7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Ingen meninger her? Anonymous poster hash: d2f4c...bd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå