AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Jeg vurderer å ta makeup tatovering på øvre øyelokk. Hva er din erfaring med det? Mister man øyevipper? Blir det et flassende sår etter man har tatovert seg? Må man vente ei stund før man bruker sminke igjen pga sår som må gro o.l? Kan man ta det når man er gravid? (Vet at man ikke skal ta vanlig tatovering når man er gravid..)Anonymous poster hash: e6a01...a82
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Dytter denne Anonymous poster hash: e6a01...a82
Høstblader Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Jeg har gjort det noen ganger, og har kun positive erfaringer. Mister ikke ekstra øyevipper pga. det. Ble litt hoven og øm der det ble tatovert i et par dager, men var ingen på jobben min som kommenterte noe når jeg kom tilbake etter å ha gjort dette i en lunsjpause. Fikk en liten skorpe der det ble tatovert som gradvis forsvant i løpet av en drøy uke. Skal ikke bruke mascara på minimum 4 dager. Helst vente 10 dager. De anbefaler at man ikke gjør dette når man er gravid.
Gjest Gemini7 Skrevet 4. august 2014 #4 Skrevet 4. august 2014 Jeg har gjort det noen ganger, og har kun positive erfaringer. Mister ikke ekstra øyevipper pga. det. Ble litt hoven og øm der det ble tatovert i et par dager, men var ingen på jobben min som kommenterte noe når jeg kom tilbake etter å ha gjort dette i en lunsjpause. Fikk en liten skorpe der det ble tatovert som gradvis forsvant i løpet av en drøy uke. Skal ikke bruke mascara på minimum 4 dager. Helst vente 10 dager. De anbefaler at man ikke gjør dette når man er gravid. Kan jeg spørre hvor du har gjort det..? Leter etter flinke folk da jeg vurderer pmu selv
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #5 Skrevet 4. august 2014 Er det permanent eye liner dere snakker om? Vurderer dette selv, så får følge med her! Anonymous poster hash: 0fe47...ae4
Høstblader Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 Kan jeg spørre hvor du har gjort det..? Leter etter flinke folk da jeg vurderer pmu selv Selvfølgelig Har tatt det hos SOL PMU. To ganger hos Solvår og to ganger hos Bettina. Like fornøyd med begge to.
Høstblader Skrevet 4. august 2014 #7 Skrevet 4. august 2014 Er det permanent eye liner dere snakker om? Vurderer dette selv, så får følge med her! Anonymous poster hash: 0fe47...ae4 Jepp, er det ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå