Gå til innhold

Forelsket i noen jeg synes er stygg

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vet ikke hvordan jeg kan rasjonalisere det, men det er ei jente jeg synes er fryktelig uattraktiv som jeg er tiltrukket av. Smålubben, veldig kort og ansiktet er nesten guttete. Hun misliker meg sterkt, og jeg liker henne veldig lite selv. Men av en eller annen grunn blir jeg kåt nesten bare av å tenke på henne. Hva kan være grunnen? Jeg synes seriøst hun er ekkel å se på, men jeg har noe vanvittig lyst til å råknulle henne inntil orgasmeskrikene hennes vekker halve nabolaget

Endret av YoyoMa
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med at jeg er stygg?!?

Anonymous poster hash: 96861...1f7

• Liker 5
Skrevet

Der var du tilbake, ja.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Trodde du var dame jeg? Eller er'u bi?

Anonymous poster hash: db331...69e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Yoyoma, kan ikke du gå og legge deg under en stein?

Anonymous poster hash: 0bdba...2b1
  • Liker 2
Skrevet

Kanskje du har en greie for sinnapuling?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble stormforelsket i en mann jeg fant lite attraktiv :)

Anonymous poster hash: ee71a...225
Skrevet

Man kan man bli forelska i stygge mennesker. Kanskje det er noe med sjarmen hennes? Eller personligheten? Noe må det jo være som er attrativt med henne selv om hun er stygg utenpå.

Gjest Sabrina
Skrevet

Vent litt...var ikke dette skrevet av AB? Hva skjer? Er jeg full?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tar tiden til neste gang du blir utestengt, jeg.

Vent litt...var ikke dette skrevet av AB? Hva skjer? Er jeg full?

Tja, hvis du må spørre deg selv for å finne ut av noe slikt så er det en viss sjanse for at du er sørpe full. :fnise:

Anonymous poster hash: ffc50...b95
  • Liker 1
Skrevet

Man kan man bli forelska i stygge mennesker. Kanskje det er noe med sjarmen hennes? Eller personligheten? Noe må det jo være som er attrativt med henne selv om hun er stygg utenpå.

Jeg liker ikke personligheten hennes i det hele tatt. Hun eier ikke humoristisk sans, tar seg nær av alt, er ikke noe spesielt intelligent heller. Jeg tror at det er gnisningene mellom oss som gjør meg så kåt på henne. Å ta henne hardt bakfra hadde vært litt som å dominere henne, erobre en fiendtlig stat nesten.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke personligheten hennes i det hele tatt. Hun eier ikke humoristisk sans, tar seg nær av alt, er ikke noe spesielt intelligent heller. Jeg tror at det er gnisningene mellom oss som gjør meg så kåt på henne. Å ta henne hardt bakfra hadde vært litt som å dominere henne, erobre en fiendtlig stat nesten.

A2M!

Anonymous poster hash: 3b82e...f9d

AnonymBruker
Skrevet

Dersom man misliker en person sterkt, så er man ikke likegyldig. Det er jo typisk for romantiske komedier at de to lovebirdsene "hater" hverandre først. Selv kjenner jeg sjelden at jeg misliker noen menn. Men jeg kjenner meg likegyldig til svært mange menn, liker noen menn på vennskapelig basis, og føler meg tiltrukket av/liker noen menn. Jeg ser ikke grunnen til å omgås eller tenke på noen menn som jeg skulle mislike. Jeg unngår dem, kort og godt, fordi de er komplett uinteressante. Ergo, du synes denne dama er interessant og har lyst å tenke å henne.

Anonymous poster hash: af4fd...0ec
AnonymBruker
Skrevet

Vet du egentlig hva det vil si å være forelsket?

Anonymous poster hash: 0135e...a3e

• Liker 1
Skrevet

Du er ikke forelsket, men tiltrukket. Man trenger slettes ikke like noen for å føle en enorm tiltrekkelse.

Skrevet

Dette lukter det stakittgjerde og bleieskift av. Lykke til!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke forelsket, men tiltrukket.

Ts er ikke forelsket eller tiltrukket, men veldig forvirret, stakkars.

Anonymous poster hash: 32857...775

Gjest stian86
Skrevet

Er på tide du blir utestengt for godt her. En av de mest useriøse her inne. Bare knull og runking på deg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...