AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 ....som ser ut som han har downs syndrom... Jeg datet ei jente, som samtidig var veldig ivrig på tinder o.l. (Var der jeg traff henne også) Men hun dumpet meg, og driver med en annen fyr nå. Og jeg har vært inne på fb-siden hans og sett bilder av ham. Han ser ut som han har downs syndrom. I tillegg har han masse festbilder der han flekker ræv, ligger og sover på bakken med spritflaska ved siden av seg osv. Bør jeg: 1. Le av henne fordi hun åpenbart har valgt å gå ned i standard i forhold til meg? 2. Syns synd på meg selv, fordi hun kanskje har gått OPP i standard, fordi jeg har en helt feil oppfatning av meg selv? Kjør debatt.Anonymous poster hash: 2b53b...1c1 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Hvordan i all verden skal vi svare på det når vi ikke vet hvordan han og du ser ut? Det trenger heller ikke ha med utseendet å gjøre, hun kan syns at han har en bedre personlighet enn du har. Sannsynligvis er det nok det, slik som du omtaler folk.Anonymous poster hash: a261f...fb9 4
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Kanskje han har en fin personlighet??? 3
Polly Ester Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 3. Bare la det ligge og gå videre til neste. 4
YoyoMa Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 Opplevde noe lignende. Noen jeg var forelska i ble sammen med en lubben, dårlig velkledd og nesten smpstygg kar. Jeg trener flere ganger i uka, bruker alltid parfyme, har et tiltalende ansikt, og er alltid velkledd. Tok opp saken med noen jeg kjenner og de mente at jeg har en rar personlighet... så det kan også være ditt problem det. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 Opplevde noe lignende. Noen jeg var forelska i ble sammen med en lubben, dårlig velkledd og nesten smpstygg kar. Jeg trener flere ganger i uka, bruker alltid parfyme, har et tiltalende ansikt, og er alltid velkledd. Tok opp saken med noen jeg kjenner og de mente at jeg har en rar personlighet... så det kan også være ditt problem det. Ja, det kan nok være det. At jeg har en rar personlighet. Sånn som deg. Hva gjorde du med det?Anonymous poster hash: 2b53b...1c1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #7 Skrevet 2. august 2014 Du virker bare kvalm. Kanskje derfor hun valgte en annen? Så må du huske på at for mange så er ikke utseende alt, det er bare et bonus. Anonymous poster hash: b910a...0c2 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #8 Skrevet 2. august 2014 Alternativ 3. Aksepter avvisningen og gå videre med livet. Anonymous poster hash: ff0d3...1bb 4
Gjest Heartbeat Skrevet 2. august 2014 #9 Skrevet 2. august 2014 Personligheten holder jeg også en knapp på 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #10 Skrevet 2. august 2014 Ok... Jeg skal begynne å lage grimaser på bilder... Flekke ræv, og bli døddrukken når jeg drikker...Anonymous poster hash: 2b53b...1c1 2
YoyoMa Skrevet 2. august 2014 #11 Skrevet 2. august 2014 Ja, det kan nok være det. At jeg har en rar personlighet. Sånn som deg. Hva gjorde du med det?Anonymous poster hash: 2b53b...1c1 Jeg prøvde å forandre på personligheten min, men det gjorde meg bare deprimert. Så det endte med at jeg ga faen i hva andre synes.
Gjest New_Girl Skrevet 2. august 2014 #12 Skrevet 2. august 2014 3. Bare la det ligge og gå videre til neste. Jepp, gå for alternativ 3. Mer er det i grunn ikke å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #13 Skrevet 2. august 2014 Hun liker kanskje de som er litt bad guy, eller de som prøver å være det; kanskje hun tenner på det. Det sier vel i så fall noe om henne. At hun ikke bør være et tap for deg. Anonymous poster hash: a563f...7e4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #14 Skrevet 2. august 2014 Han har kanskje mer penger enn deg, evt. så er han en brautende huleboer som hun tror hun skal få skikk på. Høres kanskje mest ut som det siste. Anonymous poster hash: 2b401...123
Gjest Whitestripes Skrevet 2. august 2014 #15 Skrevet 2. august 2014 Kanskje hun rett og slett bare liker han bedre enn deg. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #16 Skrevet 2. august 2014 Kanskje han har en diger pikk. Anonymous poster hash: 7fb41...a3c
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #17 Skrevet 2. august 2014 kanskje hun sliter med dårlig selvtillit og føler seg ikke bra nok for deg? Anonymous poster hash: 08afd...602
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #18 Skrevet 2. august 2014 Ok. Bare drit i hva jeg skreiv om downs syndrom. Jeg ser at den kom litt dårlig ut. Det eneste jeg vel egentlig mente med det, var at på alle bildene han har av seg lager han grimaser, og, tja han ser litt rar ut når han gjør det....Anonymous poster hash: 2b53b...1c1
Gjest SoccerPlayer Skrevet 2. august 2014 #19 Skrevet 2. august 2014 Bare glem henne og hva hun driver med eller er sammen med, og kom deg videre i livet. Finn deg ei ny.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #20 Skrevet 2. august 2014 Opplevde noe lignende. Noen jeg var forelska i ble sammen med en lubben, dårlig velkledd og nesten smpstygg kar. Jeg trener flere ganger i uka, bruker alltid parfyme, har et tiltalende ansikt, og er alltid velkledd. Tok opp saken med noen jeg kjenner og de mente at jeg har en rar personlighet... så det kan også være ditt problem det. Parfyme i seg selv er jo turn off for mange. Jeg hadde ikke orket en mann som brukte det daglig. Anonymous poster hash: 4389f...78a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå