Gå til innhold

Skal på date i kveld, og gruer meg...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på date i kveld, og jeg gruer meg skikkelig.

Er det noen som kan gi meg noen stikkord å tenke på som er bra å tenke på slik at jeg ikke blir så nervøs?

Det som jeg er mest redd for er om han gir meg den kalde avvisningen. Og tenker veldig på dette med utseende. Ser jeg bra nok ut eller ikke? Skrekk og gru!. Har helst lyst å skrive at jeg er syk nå ;)

Anonymous poster hash: e5ba4...2a1
Videoannonse
Annonse
Gjest Anastasia
Skrevet

Skal på date selv i kveld, så skjønner deg veldig godt! Jeg prøver å ikke tenke så mye på det, skal bare være meg selv og tenke på det som en hyggelig middag. Men må nok ta meg en cider eller noen glass vin før han kommer for å roe nervene.

Går sikkert kjempefint på daten din, prøv å kos deg og slapp av og ikke tenke så mye på hva han syns. Du er deg og liker han ikke det så fins det flere menn der ute. Ønsker deg lykke til :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Misforståelser i en slik sammenheng er bare morsomt!:)

tusen takk, og lykke til med date du også ;). Jeg tror det er normal følelse å grue seg til å møte en nettdate. Men takk for tips. Jeg skal se på det som en hyggelig middag og hvis jeg blir avvist så fins det flere menn ;)

Skrevet

Jeg og skal på date i kveld. Jeg og har litt nerver, men det er jo som regel bare de første minuttene som er litt keitete og pinlig. <3 Lykke til!

Gjest Eurodice
Skrevet

Skal på date selv i kveld, så skjønner deg veldig godt! Jeg prøver å ikke tenke så mye på det, skal bare være meg selv og tenke på det som en hyggelig middag. Men må nok ta meg en cider eller noen glass vin før han kommer for å roe nervene.

Går sikkert kjempefint på daten din, prøv å kos deg og slapp av og ikke tenke så mye på hva han syns. Du er deg og liker han ikke det så fins det flere menn der ute. Ønsker deg lykke til :)

Jeg tror ikke det er så lurt å drikke så mye vin. Det lukter på lang avstand. Jeg ville blitt frastøtt om en mann jeg skulle møte for første gang, luktet av alkohol.

• Liker 1
Skrevet

Og han gruer seg nok sikkert like mye som deg. Lykke til alle som skal på date! Skal tenke på dere :)

Gutt 19

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på date jeg og. Eller jeg kaller det date selv om det i utgangspunktet var et ons. Jeg gleder meg!!

Anonymous poster hash: 70351...46c

Gjest Anastasia
Skrevet (endret)

Var det noen som leste Dagbladet i går? Der stod det en artikkel om hvordan få en bra date :)

Endret av Anastasia
Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg skal på date i kveld, og jeg gruer meg skikkelig.

Er det noen som kan gi meg noen stikkord å tenke på som er bra å tenke på slik at jeg ikke blir så nervøs?

Det som jeg er mest redd for er om han gir meg den kalde avvisningen. Og tenker veldig på dette med utseende. Ser jeg bra nok ut eller ikke? Skrekk og gru!. Har helst lyst å skrive at jeg er syk nå ;)

Hva med å heller snu hele tankegangen på hodet? I stedet for å være så redd for å ikke være bra nok, pen nok eller bli avvist, så bør du heller tenke på om du kommer til å like han. Det er til syvende og sist det som burde være viktigst for alle som dater. Ikke tenke på om man selv er bra nok, men om dette er et menneske man selv kunne tenke seg noe mer med.

• Liker 5
Skrevet

Jeg har også en date i kveld og er helt gele i kroppen i dag. Har ventet to månder på å finne en dato som passer begge, og spenningen har mildt sagt bygd seg opp i mellomtiden.

Håper virkelig jeg klarer å roe nervene før kvelden kommer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også en date i kveld og er helt gele i kroppen i dag. Har ventet to månder på å finne en dato som passer begge, og spenningen har mildt sagt bygd seg opp i mellomtiden.

Håper virkelig jeg klarer å roe nervene før kvelden kommer.

trådstarter: og jeg er på jobb først, og det er det som er tøfft. Får ikke finne roen helt før jeg går på daten. Får ikke pyntet meg skikkelig engang, for daten er rett etter jobben. Så dette er bare helt grusomt. Men jeg prøver å ha en mer gi blaffen holdning til dette , også tar jeg det som bare en liten tur eller middag. Og prøver å ikke legge opp forventninger. Hovedsaken er at jeg tør å prøve. Og uansett: en er aldri helt klar for en date. Man må bare hoppe i det, også får det bare gå som det går.

AnonymBruker
Skrevet

trådstarter: og jeg er på jobb først, og det er det som er tøfft. Får ikke finne roen helt før jeg går på daten. Får ikke pyntet meg skikkelig engang, for daten er rett etter jobben. Så dette er bare helt grusomt. Men jeg prøver å ha en mer gi blaffen holdning til dette , også tar jeg det som bare en liten tur eller middag. Og prøver å ikke legge opp forventninger. Hovedsaken er at jeg tør å prøve. Og uansett: en er aldri helt klar for en date. Man må bare hoppe i det, også får det bare gå som det går.

Se på det som noe positivt. Du kommer rett fra jobb og slipper å vurdere frem og tilbake hva du skal gå med og alikevel ikke være fornøyd når du går ut døren ;) Dessuten antar jeg at du har på nogenlunde behagelige klær siden du har vært på jobb og det gjør kanskje også at du klarer å slappe litt mer av. I tillegg rekker du ikke tenke så mye på daten, noe som også er bra. Er ikke noe du kan forberede deg noe særlig til uansett. Ta det som det kommer!

Og som du skriver: du tør å prøve. Går det galt denne gangen går det bedre neste gang. Uansett er det en erfaring.

+ tenk litt på at du er heldig som har en date i kveld. Jeg skulle ønske det var meg :rolleyes:

Lykke til, det kommer til å gå kjempefint! :)

Anonymous poster hash: 77166...f8d

• Liker 2
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Tenk kor heldig han er som får tilbringa tid med deg og at du bruker tida di på han!

Skrevet

Er alltid litt nervner på første møte. Men det går som regel bra. :) Bare slapp av, og pust.

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Føles det like ille som å vente på tannlegetime folkens?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det gikk bra!!

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet

Det gikk bra!!

Så hyggelig da :) da blir det flere møter mellom dere da?

AnonymBruker
Skrevet

trådstarter: Det gikk bra!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så hyggelig da :) da blir det flere møter mellom dere da?

Det blir det!

Han er hos meg fremdeles :sjenert:

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...