Suzy Skrevet 8. juli 2004 #41 Del Skrevet 8. juli 2004 Japp - jeg skal gi mer tilbakemelding etterhvert.. men da ble det et på meg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 8. juli 2004 #42 Del Skrevet 8. juli 2004 Hvor er hun egentlig? Kanskje jeg skulle sende henne en melding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. juli 2004 #43 Del Skrevet 8. juli 2004 Hvor er hun egentlig? Kanskje jeg skulle sende henne en melding. Hun har ferie - og det trengte hun. Var sliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 9. juli 2004 #44 Del Skrevet 9. juli 2004 Hei, får jeg også snike meg med? Finner ikke igjen Galmmy, men vil noen sende henne en melding om treffet jeg foreslår 17 september? Får jeg sjans til å møte noen av dere før, så: Går hjem nå, men er på plass igjen på mandag. Ha en KNALL helg alle sammen,trass i det spådde plaskregnet. KJEMPE til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå