AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 To - tre dager i uken treffer jeg på den samme mannen på vei til jobb, på samme strekning. Vi har aldri hilset, bare kikket på hverandre med kanskje et lite smil. Han er søt, men jeg har ikke tenkt noe mer på han. For to uker siden gikk jeg en fjelltur. Jeg var i skikkelig dårlig humør den dagen og følte meg trist og lei. Halvveis opp i bakken kommer det en fremmed mann mot meg som stopper litt opp foran meg, smiler bredt, og sier hei. Jeg kjenner han ikke og tenker umiddelbart at det er en eller annen rar, kontaktsøkende person, eller en som tar feil av meg og en annen. Jeg er ikke i humør til å prate og sier hei litt bryskt og strener videre. Etter dette tok jeg ferie i to uker. Nå er jeg tilbake på jobb og går den samme strekningen hver dag, og sist jeg traff på den mystiske mannen på vei til jobb kom jeg på at, det var han som sa hei på vei opp fjellet! Denne gangen så han så vidt på meg og virket ganske overlegen. Midt spørsmål er: hvordan i huleste skal jeg rette opp det dårlige inntrykket jeg gav av meg? Hvordan kan jeg beklage at jeg var avvisende? Jeg kjenner jo ikke fyren, men jeg vil heller ikke at han skal tro at jeg vanligvis er en sur blei, for det er jeg ikke. Føler meg dum og angrer på at jeg ikke bare smilte, sa hei, og var litt mer imøtekommende. Da hadde sikkert dagen også blitt ti ganger bedre. Er løpet kjørt her?Anonymous poster hash: 5a150...935
94happy Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Løpet trenger ikke være kjørt! Jeg ville kanskje bare stoppet han en dag på vei til jobb og sagt hei, si du hadde en dårlig dag og tatt det derfra. 1
Cambria Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Løpet trenger ikke være kjørt! Jeg ville kanskje bare stoppet han en dag på vei til jobb og sagt hei, si du hadde en dårlig dag og tatt det derfra. Signerer denne Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Smil bredt og si hei neste gang dere møtes? Anonymous poster hash: 160ce...7ff 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå