Gå til innhold

er det virkelig noen som blir imponert av dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lang historie kort. Mannen min og jeg var på besøk hos svigers i helgen. Mannen min og jeg er begge 28. På middagen skulle søsteren på 24 også være med på middagen, hun hadde med seg kjæresten sin som skulle møte foreldrene hennes for første gang. Kjæresten til svigerinnen min er 25. Det jeg reagerte på var at svigerinnen min ikke gadd å hjelpe foreldrene sine med å hverken dekke på bordet eller rydde av osv. Hun bare hang og slang i sofaen sammen med sin nye kjæreste og forventet at hun skulle få servert alt på et sølvfat. Samtidig var hun frekk ovenfor foreldrene sine hele kvelden, noe jeg ikke har observert at hun har vært tidligere.

Jeg fikk tilslutt nok under dette besøket og måtte gå meg en tur med gubben. Er dette en holdning hun utviste for å imponere sin nye kjæreste? Syntes dere mannfolk at dette er en imponerende holdning?

Anonymous poster hash: 2d8e1...337

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes dere mannfolk at dette er en imponerende holdning?

Ja. Etter dette er det ingen tvil: Hun er kvinnen i mitt liv :yvonne:

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde nok ikke reagert så mye på at hun ikke var med på å dekke bordet, tror ikke jeg hadde tenkt over det.Men at hun er frekk mot foreldrene sine hadde jeg nok tenkt over, og reagert på.

Tenker som så at det er en sak mellom foreldrene hennes og henne, og ikke noe du nødvendigvis behøver å tenke så mye på med mindre hun utviste frekkhet mot deg også da.

Om det var en strategi for å tøffe seg for kjæresten på ville jeg syntes det var veldig merkelig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok ikke reagert så mye på at hun ikke var med på å dekke bordet, tror ikke jeg hadde tenkt over det.Men at hun er frekk mot foreldrene sine hadde jeg nok tenkt over, og reagert på.

Tenker som så at det er en sak mellom foreldrene hennes og henne, og ikke noe du nødvendigvis behøver å tenke så mye på med mindre hun utviste frekkhet mot deg også da.

Om det var en strategi for å tøffe seg for kjæresten på ville jeg syntes det var veldig merkelig.

Det var noen små uttalelser fra henne som var ment for å herse med meg og gubben. Jeg har sikkert PMS nå, kan være en årsak til at jeg irriterer meg så fryktelig mye over det besøket.

Skrevet

Det var noen små uttalelser fra henne som var ment for å herse med meg og gubben. Jeg har sikkert PMS nå, kan være en årsak til at jeg irriterer meg så fryktelig mye over det besøket.

Jeg kan skjønne at det irriterer deg ja, kjedelig med slike folk som ikke vet hvordan de skal oppføre seg. Spesielt dersom det skjer ofte. I så tilfelle kunne du jo eventuelt bedt kjæresten din om å ta en prat med henne? Hvis ikke tror jeg det beste du kan gjøre er å akseptere at hun er slik og rett og slett bare overse det. Jeg har ei venninne som er i litt samme situasjon. Hvor hun og svigerinnen ikke kommer så veldig godt overens, men hun har bare bestemt seg for å overse. Det er ikke alle man kommer overens med her i verden, men når det er i slike nære relasjoner må man bare prøve å gjøre det beste ut av det selv. Så prøv å ikke bruk så mye energi og tid på å irritere deg dersom det er noe du ikke får gjort noe med. Så får hu bare fortsette å drite seg ut ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg ærlig talt ikke orket å tenke over.

Forholdet mellom svigerinnen og svigers er deres forhold. Hvis hun er ufordragelig så får de enten reagere på det eller ignorere etter eget ønske.

Om hun er frekk mot deg/kjæresten din så ville jeg enten ignorert det eller tatt det opp med han. Hans søster = hans problem i min verden.

Anonymous poster hash: d4bee...8c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...