solocola Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Er på veskejakt for tiden, og lurer på om noen kan tipse meg om hvilke merker som fører vesker som er rene, enkle og klassiske? Har sett litt på en fra tiger of sweeden, og liker Michael kors sine veske godt. Men halvparten av vennegjengen min løper rundt med MK vesker, så er ikke så gira på det. Tenker ikke å kjøpe en svindyr veske, tenkte i prisklassen 2000 ca. Har du noen å anbefale?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Så på etsy. Eller pass på når du er på ferie. Mange som veskemakere som selger god kvalitet uten et eneste forstyrrende merke Anonymous poster hash: c9508...f2c 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 2000 for en veske er dyrt! Helt grei pris for en skinnveske. Anonymous poster hash: 18cc4...4c5 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Helt grei pris for en skinnveske. Anonymous poster hash: 18cc4...4c5 og for kvalitetsveske Anonymous poster hash: b7740...bc0
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 2000 for en veske er dyrt! Jeg har fått meg greie skinnveske for 1000-lappen. Men det er da godt å ha litt mer å gå på når man leter etter "den perfekte veska" Anonymous poster hash: c9508...f2c
kokokoala Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 Har en veske fra Michael Kors, og er superfan av dette saffiano-skinnet som MK bruker mye av. I det siste har jeg vært lite lysten på å bruke den jeg har, nettopp fordi jeg føler alle går rundt med en sånn en. Dermed bestilte jeg meg en ny veske fra miinto, av merket Liu Jo! Fikk den for 900 da den var på salg, men tror ikke veskene fra dette merket er skyhøyt på pris. Nå vet jeg jo ikke helt hva slags type vesker du prefererer, men ville bare tipse:)
solocola Skrevet 3. august 2014 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2014 Har en veske fra Michael Kors, og er superfan av dette saffiano-skinnet som MK bruker mye av. I det siste har jeg vært lite lysten på å bruke den jeg har, nettopp fordi jeg føler alle går rundt med en sånn en. Dermed bestilte jeg meg en ny veske fra miinto, av merket Liu Jo! Fikk den for 900 da den var på salg, men tror ikke veskene fra dette merket er skyhøyt på pris. Nå vet jeg jo ikke helt hva slags type vesker du prefererer, men ville bare tipse:) Jøss, den var fin! Er noe av den typen jeg er på utkikk etter, så skal ta meg ei kikkerunde på det etter jobb. Takk for tips :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå