AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Jeg har utrolig lyst til å leve evig. Det er så ufattelig mye teknologi og hendelser som venter der ute, i nermeste fremtid. Bare tenk om tusen år! Flere byer har nok blitt etablert på mars innen den tid. Å kunne vitne solnedgang fra en anen planet ville gjort livet mitt komplett. Teoretisk sett er livene våre så korte Er det ikke flere som kunne tenkt seg å oppleve mer på en måte? Dessuten vil foreviggjørelse og tidsreiser være mulig om noen hundre år. Omtrentlig garantert! Dessuten utrolig glad jeg ikke lever i middelalderen . Forskjellen mellom da og nå er at vi faktisk kan forutse fremtidens fremskritt mer eller mindre. Anonymous poster hash: e639d...1a0 url.html
Gjest Crohnie Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Om 1000 år fins vi ikke lenger, for vi har nesten garantert klart å utslette både oss selv og resten av planeten vi bor på. Vi er jo flinke til sånt.. Men jo, på en måte kunne jeg tenkt meg å ha et unaturlig langt liv, for å oppleve fremtiden, ny teknologi, menneskets uunngåelige undergang.. Men jeg ville gjerne levd fra "komplisert" liv sin begynnelse og fram til "komplisert" liv sin slutt, for å fått med meg hele historien, selv om det sikkert hadde blitt litt kjedelig etter noen millioner av år. Men evig, nei, det hadde jeg ikke ønsket. Det hadde blitt litt for ensomt når det plutselig ikke var noen andre noenlunde intelligente livsformer å studere. Kanskje om jeg hadde hatt en livspartner med meg?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Vil ikke leve evig, men det hadde vært spennende å vite hvilke fremskritt som vil bli gjort innen noen tusen år når jeg ikke leve lengre. Blir egentlig mer eller mindre litt gal av å tenke på at teknologien vil fortsette å utvikle seg voldsomt og at jeg ikke får oppleve det Anonymous poster hash: f9792...ff3 1
Gjest Silverstream Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Hvis du vil, så kan du leve evig på en mye fredligere jord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå